win go tv 2

M

mawitta

help....krijg geen tv zenders met deze tv kaart...heb alles al geprobeert..op het forum van hauppage staan voorbeelden hoe het moet heb deze opgevolgd ,,maar geen een tv zender te vinden,,heb een analoge camera erop aan gesloten en die geeft wel beeld,,maar ik kan geen tv zenders krijgen.....rara..help ik weet het niet meer.....

grt marcel

Heb je voor de TV de RF ingang gebruikt van de kaart? Ik weet niet of er ook een OUT op zit, maar check effe dat ie in de goede zit.

Verder kun je geloof ik met het programma op 2 manieren zenders zoeken, kabel of uhf manier, probeer beiden eens.

ik heb ff gekeken maar de kabel zit goed en ik heb de zenders op allebiede kanalen laten zoeken,,,,zelfs de freq met de hand ingevoerd,,helemaal niets,lijkt wel of de tuner naar de mallemies is,het is overegens een nieuwe kaart,de camera doet het wel,geeft beeld.
snap er ff niets meer van,....alle drivers eraf gegooit ,de boel opgeschoond met hcw clean.
nieuwe drivers erop gezet van de nederlandse site..hauppage...
maar er gebeurt helemaal niets geen tv zenders....

grt marcel

Zou dan misschien inderdaad een tunerprobleem kunnen zijn, een zogenaamde DOA (dead on arrival).
Nieuw? Dan zou ik zeggen terug naar de winkel ermee, als de kabels goed zitten en je laat hem automatisch zoeken moet je toch op zijn minst een paar zenders krijgen.

Omruilen dan zou ik zeggen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan