windows 2000 naar xp

• Topic starter ronald notes
  • Startdatum
R

ronald notes

ik heb een computer die draait onder windows 2000, maar die geeft inmiddels mijn computer allerlei vreemde "eigenschappen", veel programma?s draaien niet lekker of helemaal niet. ik wil van voren af beginnen (format c:) en nu met XP op deze machine gaan beginnen, maar ik vind dat Bill al genoeg aan mij heeft verdiend. Op andere computers heb ik al XP draaien (dat was pre-installed). ik las ergens dat je uitsluitend XP pas kan gaan draaien na registratie bij microsoft, waarbij je hele configuratie bekend wordt gemaakt bij Bill. Is daar wat aan / tegen te doen (kan ik mijn huidige XP installatieschijven gebruiken, hoe ga ik te werk). bedankt alvast voor de reactie(s) en groet,

Ronald

Originally posted by ronald notes
ik heb een computer die draait onder windows 2000, maar die geeft inmiddels mijn computer allerlei vreemde "eigenschappen", veel programma?s draaien niet lekker of helemaal niet. ik wil van voren af beginnen (format c:) en nu met XP op deze machine gaan beginnen, maar ik vind dat Bill al genoeg aan mij heeft verdiend. Op andere computers heb ik al XP draaien (dat was pre-installed). ik las ergens dat je uitsluitend XP pas kan gaan draaien na registratie bij microsoft, waarbij je hele configuratie bekend wordt gemaakt bij Bill. Is daar wat aan / tegen te doen (kan ik mijn huidige XP installatieschijven gebruiken, hoe ga ik te werk). bedankt alvast voor de reactie(s) en groet,

Ronald

Je kunt Ome Bill misleiden door 'm wijs te maken dat je geregistreerd staat.
Dat doe je in het register.
2 dingen:
(Verkeerd) Rommelen in je register kan je hele systeem onstabiel maken, dus weet wel wat je doet, maar all??n kijken kan geen kwaad.
De oplossing die ik je nu geef werkt bij Windows ME; of dat precies hetzelfde bij XP is, weet ik niet.
Wellicht kun je dat eerst eens bekijken in 'n al werkende XP.
Komt ie:

Zogenaamd geregistreerd staan:

Start: Uitvoeren
Tik in: regedit
Hkey_local_machine
Software
Microsoft
Windows
Current version
Regdone op waarde 1 zetten
Probleem opgelost

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen