windows 7

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
810
Punten
113
Leeftijd
74
In windows 7 open ik meerdere windows en als ik een window wil verplaatsen en ik kom iets te veel boven in dan expand dat window maximaal.

Ik word daar schijtziek van. Is dit uit te schakelen en zo ja hoe?? (en niet grappig zijn he kilroy ;-))

Ik wou graag windows 7 behouden ;=)))))))

@Matrix, ik gebruik hier nu ook al een tijdje Windows7, en ben er best tevreden over, en heb nu sinds vandaag een nieuwe laptop gekocht waar dit nu ook opstaat.

Ik zal 1 dezer dagen wel eens kijken of ik kan vinden wat jhij bedoelt, want er zit ergens bij W7 een gedeelte waar dit in te stellen is, net als die vervelende schermpjes die van onder omhoog komen als je er met de muis langsgaat...

Arghhh die k@@ schermpjes daar krijg ik ook het slingerschijt van damned zooi.

Verder ben ik wel tevreden over dit O S

Ga naar Configuratiescherm.
Klik op Toegankelijkheid of Toegankelijkheidscentrum icoon.
Selecteer Wijzigen hoe de muis werkt of om de muis makkelijker om een optie te gebruiken.
Vink het selectievakje om te zorgen dat Windows automatisch worden geregeld wanneer verplaatst naar de rand van het scherm met de muis onder "Maak het makkelijker om Windows te beheren" sectie.

Vertaald uit het Engels en daarom mogelijk dat sommige Windows items anders heten.
De functie die je beschrijft heet overigens Aero snap.
Deze is ook te downloaden voor XP en Vista via aerosnap.de.

onder windows 7 NL gaat het zoals Mas3 heeft bericht

Ga naar Configuratiescherm.
Klik op Toegankelijkheid of Toegankelijkheidscentrum icoon.
Selecteer de muis eenvoudiger in het gebruik maken

Onder rubriek "Het beheren van vensters vereenvoudigen"

Vink het selectievakje "Voorkomen dat vensters automatisch worden gerangschikt wanneer ze aan de rand van het scherm worden geplaatst"

Nu nog de oppoppers onderaan de nek omdraaien......

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan