windows 98 codes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dedoele

ik heb een windows 98 cd maar ik ben mijn codes kwijt waar en hoe kan ik die terug vinden is er een mannier om deze te kraken.

.

waarvoor mijn dank,

HOEK 4 waar ben jij in ****naam mee bezig"??????

Voor de zoveelste keer geen Keys op dit board

ik wist niet dar een reg nummer ook al onder satcodes vielen

gr wil

als de code evt. niet werkt kan je altijd nog op de *** site kijken (geen link, maar je vind het zelf wel denk ik..)
{editted by moderator}

Nee dit is veel erger dit is Microsoft Spul en met die jongens wil je geen heibel .

Wedden dat het duckteam ingrijpt !!

Whoehahahaha,
Matrix, overdrijven is ook een vak!

Denk je nu echt dat de BSA particulieren aanpakt....
Wha, dan hebben ze de aankomende jaren wel wat werk in nederland.

G

Mensen laat het modereren a.u.b. aan de moderators over, die zijn daarvoor aangenomen. :biggrin:

Nee even zonder gekheid, Duck is geen warezboard aan het worden en die keys kunnen ook wel per pm gestuurd worden.

Aangezien het hier een versie windows betreft waarvan de support van MS toch gaat stoppen en MS zelf niet meer interesseert, laten we ze staan.

Het topic gaat echter wel op slot, gezien de tweede code. Met beide moet het nu wel voldoende zijn en dus word het topic gesloten voordat gebruikers er hier dadelijk tientallen reply's met codes gaan neerzetten want dat is echt niet de bedoeling.

Als het hiermee nog niet lukt kan de rest per pm afgehandelt worden.

Per PM dus. Eendenteam wil geen enkel risico lopen en wil evenmin worden aangemerkt als vrijschakelboard. Daarom alsnog de codes verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan