Windows Genuine Advantage Validation tool v2

D

digi

Nieuwe WGA update... nu is het niet mogelijk om hem "even" te disabelen in internet-option / manage add-ons......

Maarrrr, het is nog steeds mogenlijk om om de wga check heen te gaan met windowsupdate.. althans zolang het weer duurt

2 mogelijkheden (zover ik heb gevonden)

1: op de windows update pagina zou je de check tijdelijk uit kunnen zetten (niet geprobeert)

2:

1- Launch Windows Update website.
2- When prompted to choose either Express or Custom in Windows Update, go
to Tools -> Internet Options -> Security and choose Internet.
3- Set the Security Level for Internet zone to High by sliding the slider to the top.
4- Click OK to continue.
5- Now on Windows Update, click on Custom. Ignore any warning about ActiveX control been blocked.
6- WGA validation will be bypassed, and you will see a list of updates available to your system or a blank page.
7- Now go back to Tools -> Internet Options -> Security and choose Internet, and change back the Security Level to Medium, or simply click Default.
8- Click OK to continue.
9- If you see a blank page, click on any link under Select by Type or Select by Product that listed on the left pane to show the list of updates available.
10- Continue to install updates for your Windows XP.

werkt wel...

iemand die een andere definitieve oplossing weet?
groetjes digi

Ja, een andere oplossing is een bestandje vervangen door een nieuwe versie.
Als ik het goed begrepen heb is er ook nog een tweede bestandje te krijgen.

Het ene bestandje werkt in elk geval prima.
De check uitschakelen via internet explorer's programma's gaat niet meer helaas. Bij mij stond ie uit, maar bij de eerstvolgende update werd ie aangezet en meteen gezorgd dat je hem niet meer uit kon zetten.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan