windows ME WEBCAMDRIVER?

D

dash8

Ik wil een webcam aansluiten op mijn computer, heb drivers geinstalleerd, daarna cam aangesloten(USB) maar werkt niet......

het betreft Windows ME, muis werkt wel op USB poort, cam niet,
heeft er iemand een algemene webcamdriver waar diverse webcams op werken, wel USB......
misschien een link naar een site waar zo'n driver te vinden is?

Thanks

Weet je echt geen merk/type van die cam?

Sluit hem anders eens tijdelijk aan op een windows XP machine. Deze vindt normaliter de driver automatisch en installeert deze. Met een beetje geluk heb je dan merk en type van de cam of een van beiden, en dat scheelt enorm bij het zoeken naar een driver voor 98/me.

Als het een merkloos ding is, geef dan ff zoveel mogelijk info die vast wel ergens op de cam staat. Dan kijk ik of ik kan uitzoeken hoe dat ding officieel heet. Kan wel eens schelen.

Bedankt voor jullie reacties !!

Is inorde gekomen!

greetzzzzzz Dash8

Euh... graag gedaan, maar mogen we nu ook weten hoe je het opgelost hebt? Da's ook fijn voor mensen die in de toekomst tegen dit probleem oplopen en dan hier fijn de oplossing nog eens naslaan kunnen.:)

Heb de tip opgevolgd door de cam op de een computer met xp aan te sluiten, xp zag direct welke cam ik had en instaleerde de drivers, heb de juiste drivers gezocht voor windows ME, en voila, hij werkt !

Bedankt voor de tips allemaal!!

Inderdaad! Werkt prima je cam. Ik zie je prima! Alleen beweeg je niet erg veel. :biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan