En dat is dus de kloterij!!!
Want ik spreek vaak medehobbyisten, via msn en dergelijke, en ook via de chat...
maar ik heb nu al gelezen dat er al diverse programma's zijn die niet meer werken...
Hoe was het ook weer met de overgang naar XP dat er ineens een hoop hardware niet meer werktte, en iedereen weer masaal naar de winkel ging om een andere scanner oid te kopen?
Ik weet even niet meer hoe het was, maar ik was eens bij iemand die een spel niet meer aan de praat kreeg, dit was een spel van EA-Sport , en dat liet niet toe dat er een brandprogramma op de pc stond zoals clonedvd??? ( clone verwijderd... spel terug... clone terug, en lopen...
)
Wat ik dus ook al 1 van de gekke dingen vond is dat ik ineens de boel moest gaan valideren alvorens ik aan het downloaden kon gaan?
En om dan nog maar niet te spreken hoe ik voor de tweede keer wmp 11 van mijn pc gekregen heb? nu na 3 keer en herstelbewerking, tweede keer leek de pc terug op fabrieksinstellingen, dus ik kreeg het al weer benauwd, maar ik kon nog terug naar 6 februari, waar ik nu dus weer zit, maar ik zeg erbij, na heel dit gerommel met die ...updates, loopt op 1 of andere manier 10 ook niet lekker meer..
En ik lig wéér veel te laat op bed.
Bill....