Windows mediaplayer 11

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Ik heb dit nu al een tijdje op mijn pc staan, maar ik vindt het vreemd dat er niemand komt met de dingen die mankeren aan deze frutupdate???

Ik ben nu de boel weer aan het terugzetten, naar 10...

Want ik mistte in deze versie een hooop opties, en ook de afspeellijst werd dubbel weergegeven?

Nu staat hij weer lekker terug op versie 10, afspeellijst geeft mooi weer 1 cd aan, ipv dubbel...

Maar meteen na het opnieuw installeren wou dat kreng weer naar 11, met een ...smoes. :confused:

Zijn dit een beetje inleidingen naar Vista???

ookzo met ie7.0.................................................

Hey hoe heb jij hem naar 10 terug gezet,, want hier met XP home blijft die zeggen dat die 10 niet meer mag installeren en de 11 moet doen.

@Freggel1: Die 11 zit bij de update, als het goed is kun je die update uitschakelen, dan moet je even de automatische updates uitzetten.
Dan handmatig via windowsupdate een aangepaste update search doen.
Mediaplayer 11 op het plusje klikken ernaast dan zie je wat meer tekst en een vakje met "deze update niet meer weergeven" en zo schakel je hem uit.

Hoe je hem er af gehaald heb weet ik ook niet want bij de installatie van 11 gaf deze bij mij ook al aan dat dit definitief was en je niet terug zou kunnen naar 10. Er zal natuurlijk wel een truukje voor zijn.

Maar freggel1, misschien hoor je er wel niemand over omdat anderen de door jou genoemde problemen misschien niet hebben?

Als ik het goed heb, dan heb in het configuratiescherm onder nieuwe software, eerst de update verwijderd en nadien wmp 11 ook, daarna op internet 10 gedownload, en de update die erbij zat geweigerd.

Nadien zat ik "gelukkig' weer op 10...

Ik ben waarschijnlijk niet de enige, maar je hoort er vindt ik weinig over wat er allemaal anders is, misschien was het wel in te stellen, maar ik kreeg het voor even niet gevonden.

Even een ander voorbeeld van wat ik niet meer voor elkaar kreeg:

Als ik een mp3 op internet gevonden had, ziets als bijvoorbeeld de weekendfunmix, dan speelde ik die altijd in mediaplayer af tijdens het downloaden, dan hoor ik meteen of het iets is, en daarna sloeg ik het bestand op ( bestand opslaan als...)

Deze optie zag ik niet zo 1 2 3 staan in wmp 11, althans niet op eenn makkelijke plaats...

Dit is dus 1 van de hoofdredenen geweest dat het er bij mij weer af is.

Oh jah, geen idee, zo uitgebreid maak ik er geen gebruik van, af en toe een filmpje of een mp3 afspelen en dat werkt allemaal prima.
Jij bent veel meer met muziek bezig dus vandaar dat je ook sneller dingen tegen zult komen die niet echt lekker werken.

Bedankt voor de uninstall tip, kunnen we geheid weer hier of daar iemand ooit een plezier mee doen!

Nu ik weet hoe ik hem eraf krijg ga ik hem toch nog eens terugzetten die mediaplayer, want zojuist wil ik een dvd afspelen die het met 11 wel deed, maar nu met 10 ik het een hoop gehakkel, dus ik ben benieuwd wat er dadelijk bij 11 gebeurd?

Daarna toch maar eens opzoek gaan naar die andere dingen die ik mistte, want het lijkt mij stug dat men dingen zoals opslaan van bestanden als mp3 eruit gaat halen...

Nou versie 11 voor XP heeft er weer eventjes opgestaan, maar ik kan er niet mee wat ik gewend ben... :confused:

Dit is de eerste keer dat ik met een update van WMP niet tevreden ben, normaal ben ik alleen maar vooruitgang gewend met dit stukje van MS, maar helaas nu ook dit kan me niet bekoren, net zoals ie7...

Wat met 10 niet ging, het afspelen van een dvd die ik gedownload heb, ging met 11 dus ook niet, dus nu via een systeemherstel heb ik 11 weer weg, en zit weer terug op 10, zo krijg je het er dus ook af...

Ik weet niet wat ik heb met deze updates maar ik krijg meer en meer de gedachten dat dit een manier gaat worden om dingen te bestrijden die eigenlijk niet mogen...

Geen mp3 meer opslaan in 11, programma's die niet meer werken onder Vista, die we normaal wel kunnen gebruiken onder lagere versies... en je steeds meer naar de compabilieteitsmodus moet...

Ach ik ga er maar niet meer over door, heb nu een setje hardware in een kastje staan hier van een jaartje oud wat naar mijn zin draait nu, dus maar stoppen met dat updaten denk ik. :stupid:

maar ik krijg meer en meer de gedachten dat dit een manier gaat worden om dingen te bestrijden die eigenlijk niet mogen...
Dan zit je er niet zover naast want dat speelt zeker mee in de gedachtengang van Gates en de zijnen.

En dat is dus de kloterij!!!

Want ik spreek vaak medehobbyisten, via msn en dergelijke, en ook via de chat...

maar ik heb nu al gelezen dat er al diverse programma's zijn die niet meer werken...

Hoe was het ook weer met de overgang naar XP dat er ineens een hoop hardware niet meer werktte, en iedereen weer masaal naar de winkel ging om een andere scanner oid te kopen?

Ik weet even niet meer hoe het was, maar ik was eens bij iemand die een spel niet meer aan de praat kreeg, dit was een spel van EA-Sport , en dat liet niet toe dat er een brandprogramma op de pc stond zoals clonedvd??? ( clone verwijderd... spel terug... clone terug, en lopen... :biggrin: )

Wat ik dus ook al 1 van de gekke dingen vond is dat ik ineens de boel moest gaan valideren alvorens ik aan het downloaden kon gaan?

En om dan nog maar niet te spreken hoe ik voor de tweede keer wmp 11 van mijn pc gekregen heb? nu na 3 keer en herstelbewerking, tweede keer leek de pc terug op fabrieksinstellingen, dus ik kreeg het al weer benauwd, maar ik kon nog terug naar 6 februari, waar ik nu dus weer zit, maar ik zeg erbij, na heel dit gerommel met die ...updates, loopt op 1 of andere manier 10 ook niet lekker meer..

En ik lig wéér veel te laat op bed.

:gun: Bill....

Het valideren van bepaalde programma's is inderdaad ook zoiets wat M$ gedaan heeft om zichzelf te beschermen en is sinds een paar maanden zo. Bij steeds meer dingen zul je dat moeten doen.
Da's om het updaten met illegale serienummers tegen te gaan.

Tja dat systeemherstel... ik ben er niet kapot van, werkt wel aardig, maar als je die truken moet gaan doen zoals jij ze nu doet, heb je inderdaad kans dat er dingen niet meer lopen of kuren gaan vertonen omdat ze misschien na die bepaalde datum nog een update gehad hebben of zoiets.

Black Tiger;173967 zei:
Tja dat systeemherstel... ik ben er niet kapot van.

Ik ben er ook niet kapot van BT, maar om 1 of andere reden kreeg ik het er gisteren niet af, want er wordt bij de installatie wel een mooi herstelpunt gemaakt, maar je moet niet denken dat het luktte?

Dus toen ben ik 2 dagen verder terug gegaan, en gebeurde er idd ineens heel rare dingen.

Maar ach alles is voor nu weer bij het oude, hopelijk komt het nog goed met die mediaplayer.

Hmmmmmmm ik gebruik die wintendo mediaplayer al helemaal niet wat een rampe dingen die 10 en 11.

Freggel even zoeken naar Media Player Classic zit in het Klite codec pack werkt veel beter en je hebt gelijk alle benodigde codecs die ja maar kan wensen.

kan je vinden op http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm en dan de 30MB versie dat is de meest complete.

Ik zal eens kijken @Wizzard.

voor de mensen die nog met de windows proffesial werken maar wel met de illegale versie draai heb ik goed nieuws , krijg een van deze dagen windows media player 11 . zonder validatie proces etc . heb immer het probleem ook gehad dat ik de up to date kreeg aan geboden en ik hem accepteerde en toen kreeg ik op eens un melding dat ik het slachtoffer was van un illegale partij :biggrin: haha .

maar goed zijn er colega's en vrienden

die intressen hebben in die windows media player

dan laat me iets weten en dan komt het wel goed

mensen de beste wensen

groetjes Erwin

Oh da's handig daar was ik ook naar op zoek.:)

heb windows media player 11 inmiddels klaar.

black tiger heeft hem inmiddels ook al van mijn
bij mij werkt ie

zijn er nog meer lief hebbers . dan zou je me toe kunne voeg op msn ( xandokanters apestaartje hotmail punt com )

en er zijn nog meer programmatjes in aan toch!!!

Groetjes xando

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan