K
Kerstkonijn
[SIZE=-1]Deze thread is een zijspoor van Voor diegene die geintresseerd zijn in Linux[/SIZE]
Een wezenlijk verschil, lijkt mij een heel andere kernel, met hooks speciaal voor spelen, werkplek of server doeleinden. En een paar kadootjes op een cd of dvd erbij branden kan nooit het verschil maken tussen een hobbie, danwel professional uitvoering.
(Overpijnzing: Is een Opel Corsa met pluche bekleding een Corsa Pro?)
[SIZE=-3]{edited by Kerstkonijn} Extra veel gequote om de draad niet kwijt te raken.[/SIZE]
Ahum... kuchgekuch. Pardon? NT workstation en server waren exact gelijk op 1 bitje na!! Het bitje dat zei of het workstation en server was. Er stond exact het zelfde op de Server als Workstation CD. Heel handig voor de admin die dat wist, en nog iets moest installeren. Workstation cd's waren er meestal in overvloed. En de Server CD lag in een kluis. Door het verschil in bitje, wist het programma hoe de installatie procedure moest gaan worden.Originally posted by Black Tiger
Nee dat is bij windows toch iets anders.
Net zoals je vroeger ook windows NT workstation had en Windows NT server. Zo moet je dat met XP pro en XP home eigenlijk ook zien. De Pro versie (waarbij pro voor professional staat) is toch een stuk uitgebreider en eigenlijk ook meer voor professionals bedoelt.
Een wezenlijk verschil, lijkt mij een heel andere kernel, met hooks speciaal voor spelen, werkplek of server doeleinden. En een paar kadootjes op een cd of dvd erbij branden kan nooit het verschil maken tussen een hobbie, danwel professional uitvoering.
Aha, zijn we het dus toch met elkaar eensBij de meeste andere dingen is er wel een toetertje of belletje meer, maar is het inderdaad om de verkoop interessanter te maken.
Ja? Euh??? Wat is daar dan anders aan? Mmm... nu vat ik het niet meer. Ik dacht zo: Men neme een lege cd. Brand daar je pakket/suite op. Dit heet Pakketje Pro. Pak deze cd, en kopieer er slechts een deel van, en noem dit de standaard uitvoering.Bij windows ligt dat toch ietsje anders. Hoe dat tegenwoordig bij office zit weet ik niet maar vroeger was de pro versie uitgebreider, kreeg je daar bijv. nog allerlei zaken bij zoals onder andere Powerpoint die bij de gewone office niet erbij zat en die je als normal thuisgebruiker eigenlijk ook niet nodig hebt en volgens mij zelfs ook Access.
Beste BT. Ik wordt steeds op het andere been gezet. Wat is het nou? Windows eXPensive PROblematisch? Of een cd/dvd met weer een windoos-os plus een berg grafisch speelgoed?Dat noem ik toch wel wezenlijke verschillen daarom hoort windows en office in dit rijtje niet thuis.
(Overpijnzing: Is een Opel Corsa met pluche bekleding een Corsa Pro?)
[SIZE=-3]{edited by Kerstkonijn} Extra veel gequote om de draad niet kwijt te raken.[/SIZE]