Windows xp update

B

bromar

hallo,
weet iemand ook of microsoft iets heeft uitgevreten met hun update pagina want in kan niet meer updaten sinds vandaag

ik heb een pc met een orgineel windows en een met een copy

ik hoor wel

bromar

Ze hebben die Genuine Advantage Check geupdate. Maar in dat geval zou een originele windows, dus met officiele licentie wel nog moeten kunnen updaten.
Als dat niet lukt zal er bij hun wel iets mis zijn gegaan, zou niet de eerste keer zijn.:)

Als u de laatste versie van Windows Update wilt gebruiken, moet u een upgrade voor een aantal onderdelen uitvoeren. In deze versie zijn de volgende verbeteringen voor de service aangebracht:

Snelle en aangepaste installatie: Kies alleen de recentste essenti?le updates of maak een keuze uit alle beschikbare updates.
Slimmere downloads: Als het downloaden wordt onderbroken, wordt de volgende keer wanneer u de update downloadt het downloadproces hervat op het punt waar het was gestopt.
Kleinere downloads: Alleen de bestanden die de computer nodig heeft worden gedownload. U bespaart downloadtijd en verbindingskosten.
E?n versie: U ziet alleen de recentste updates.
Overzichtelijker: U kunt de updates verbergen die u niet wilt zien.
Nieuws over updates: In het gedeelte News from Microsoft op de Windows Update-introductiepagina vindt u tips en de laatste informatie.

Details

Hulpprogramma voor Windows Genuine Advantage-validatie (KB892130)
710 kB , kleiner dan 1 minuut
Met het hulpprogramma voor Windows Genuine Advantage-validatie kunt u controleren of uw exemplaar van Microsoft Windows authentiek is. Het hulpprogramma valideert uw Windows-installatie door de productidentificatie en de productactiveringsstatus van Windows te controleren.

Totaal: 710 kB , kleiner dan 1 minuut

Nu downloaden en installeren

ik heb al een file die het probleem oplost kan weer updaten

wie de file wil hebben mailt maar ff

groeten bromar

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan