windows xp

D

dedoele

Een vriend van mij heeft een 2de hands pc gekocht en kwam bij mij om hem laten te zien, nu was ik helemaal verbaasd toen deze windows xp versie opgestart was want deze uitzicht was heel anders dan de mijne, zijn start had een heel andere look deze was grijs, nu was ik gaan kijken of hier een of andere software voor geinstaleerd was, en vond meschien de oplossing, ik vond er het programma ALIEN GUISE heeft dit ermee te maken ik weet het niet, nu ben ik aan het zoeken geweest op internet maar vond hier niets over terug.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn.

mvg,

dedoele

@Dedoele, ga eens met je muis op het bureaublad staan en klik dan eens met de rechtermuistoets, en daarna "eigenschappen"...

Je krijgt dan het venster "eigenschappen voor Beeldscherm" ga je dan naar de optie "vormgeving" dan kun je daar het thema voor windows aanpassen.

En daar komt die grijze kleur vandaan. ;)

Originally posted by BiG_G
Deze keer geen virus?

G

Het kan ook nog altijd een vies beeldscherm zijn natuurlijk, G ben nu niet eens zo melig, ik probeer eens een goed antwoord te geven op het gebied van PC! Ik weet ook wel dat ik meer verstand heb van flauwekulpostings, ik zit lekker al boven de 2000 :stupid:

En het kan dan wel microshit zijn, maar dat zijn zo van die dingetjes die je maar net moet weten ;)

Laat me die man helpen ja! :biggrin: :draai:

het ging toch over XP en niet over linux!

Ik zou niet weten wat voor virus dit zou kunnen veroorzaken G?

Ja eentje ken ik er die dat zou kunnen, en ik moet even denken hoor, wat was de naam nou ook al weer, mmmmmmmmm ohja daar begon het mee met een m

Dat is volgens jou dus Microsoft? ;)

Neem nou maar van mij aan BiG-G gezien de vraagstelling zit het gewoon in de instelingen van zijn buroblad, of ken jij dat niet bij "Linux?"

Mijn buroblad is gewoon wit.

Daaronder 4 poten... Nee, geen instellingen

G

Maar met al die tierelantijntjes wordt het wel erg druk lijkt me. ;)

Duh..... ik heb er ook nog een kastje onder met een deurtje. En aan de anderen kant laden. Nee geen /bin/laden maar gewone laden.:biggrin:

@Dedoele en Freggel1: Yupz, er zijn ook aparte vormgevingen te downloaden. Het geeft zich ook een XP Plus pakket net zoals bij windows 98 en 95 het Plus pakket al bestond.
Maar los kun je ze dus ook gewoon downloaden, maakt het al weer een stukkie mooier.:)

Originally posted by BiG_G
Mijn buroblad is gewoon wit. [...]
Jaja, maar nu laat je een van de mooiste punten liggen om windoos adepten over te kunnen halen: De Desktop!
  • Nee, niet een Dopstek! :sex:
De grafische desktop heeft niet alleen vele keuzemogelijkheden, waarbij al te kiezen is voor lichte t/m zware computerbelasting, maar ook zeer vele thema's. Dus hoe het er uit ziet. En voor de overgestapte windoosjes met heimwee: zelfs win95, win98, winXP thema's. Daarnaast kan je zelf instellen hoe met de muis, schermhierarchie, focus etc. om te gaan. Heel wat meer dus dan een muisaanwijzertje downloaden of wat met kleurtjes pielen, zoals in windoos. (En het is gratis!)

Aan de windozer:
Blijf maar lekker met windoos werken. Anders kom je niet meer online bij Duck. Dan haal je veel te veel uit je turbo 64bit multigigahetz beam-me-up-scotty-videoblaster megasound dvdduplexusb fibertube kompjoetar (met grijze balkjes). Heel wat meer dan internetten, geile plaatjes downloaden en funzige avi-tjes bekijken.

(Mmm, die laatste dingen zijn ook wel erg leuk om een pc voor te ge-/misbruiken. ;) )

Dan is hier best wel wat leuks voor je gading te vinden. Ben je daar niet geheel tevreden over kan je altijd nog zelf maken.

Ooit als ik weer geld heb, en mijn schuld aan een bepaald persoon heb betaalt, wil ik heel graag een nieuwe kompjoeter kopen... Zo'n 4megaggigagigahertz ding met dvdbrandmaarraakdiefilmsapparaat en 4Gb interngeheugen.... Dan doe ik daar een minimale instal met misschien fvwm maar waarschijnlijk gewoon gnome, en ga ik seti draaien... (wat moet je anders met al die cputijd die je over heb?)

G

Dur is zoveul leuks voor ieder zijn gading te vinden, maar jij en KK zijn twee hele goeie ventjes! Maar laat nou voor heel eventjes dat andere los! en leg dan aan de vrager eerst eens uit hoe hij het oplost met hetgeen waar hij het op dat moment mee moet doen, en laat dan zien dat het met "Suse" beter kan... En dat is idd de sjit die hij bij zijn kompjoetar, om maar met lullie twee, ohnee zo praat mijn kleinste.. jullie en niet lullie! mee te praten.... en dat is wat hij bij zijn pc aangesmeerd heeft gekregen, en dat is idd micro....

Maar och ons kent ons, wij zoeken alle wegen om eea onder controle te krijgen, en dat proberen we ook met hetgeen wat Bill ons aanbiedt, en verrek met middelen die wij aangeboden krijgen daar lukt het ook mee, er is iets stabiels van te maken? ;)

Toen ik met kompjoetars begon, toen kwam kort daarna "Linux" ik weet heel het verhaal nog wat er toen verteld werd en het zou binnen een paar jaar gebeurd zijn met bbbbbbbbbbbbbbbbi.....

Nee ik houdt op... ;) KK en GGGGGGGGG we gaan nog wel eens aan "De ronde tafel" zitten;) Om eens lekker te gaan discusijeren... ;)

Bill zal de aankomende jaren niet verdwijnen... Dat hoeft ook niet. Bill moet alleen wat betere software maken en voor veel minder gaan verkopen.
Misschien dat ik het dan weer bij mijn ouders installeer ;)

Maar voor de liefhebber die iets denkt te weten over puters en beveiliging:
Try this

Ik denk dat ik me ook eens ga aanmelden...

G

Ik ga nu pitten, ik kom er morgen op terug! ;)

Hier kan weer een leuke discussie uitrollen!! ... ;)

Niks te watje. Zoek nu eerst maar eens een goede Grabit alike voor Linux, proggies als dvd2one, ALLE games speelbaar in Linux, svcd2dvd, enzo, zodat we ook alles voor onze dvd's en newsservers ook onder linux kunnen gebruiken met hetzelfde gemak, en dan spreken we weer verder.:biggrin:

Originally posted by Black Tiger
ALLE games speelbaar in Linux
Begin eerst maar eens EEN Linuxspel op Windows te laten draaien! :p

Ik heb een prima tafel gevonden om met Freggel1 en BiG_G aan te gaan zitten: Het bosbaan-cafe aan de roeibaan in het Amsterdamse bos. Om bij het onderwerp te blijven: Laten we afspreken dat we daar het woordje WinXP slechts 1x mogen noemen. :biggrin:

Maar eerst ga ik iemand van z'n virussen afhelpen: documenten enzo op disk laten staan, en vervolgens Linux met OpenOffice installeren.

Nieuwsservers is door de Linux community zo'n beetje uitgevonden!
Verder sluit ik me geheel aan bij KK!

Ook ik heb net weer een systeem geinstalleerd... zat eveneens vol met Virussen... Dus een dualboot gemaakt. OOo, inet.... en een paar spelletjes. Op een 233 mmx met 64 mb ram.
(win2000 als andere optie)

G

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan