Windows95

D

Delirium

Wie kan mij helpen met de diskette windows95 of waar ik het kan downloaden.

Delirium.

pfjoew wat ben je van plan met die tig diskettes?? misschien is er een andere manier....

Ja was het maar waar maar heb hier een laptop met 95 er op en geen cdrom maar nu wil ik een netwerkaart installeren maar vraag naar de diskette windows95 maar naar lang zoeken op net maar geen succes dus dacht ik probeer het hier...

Delirium.

Kijk steeds welk bestand ie wil hebben, pak dat uit van de win95 cd op een andere pc en zet het op diskette. Doe dit totdat je de boel aan de gang hebt. En klaar is Delirium.

heb je genoeg ruimte op de hardeschijf van de laptop??
of zit die ook mutje vol??

Indien genoeg ruimte kun je proberen met een parallel kabel verbinding te maken met je eigen PC.

PCanywere is een programma die twee computers met elkaar laat verbinden.

Dan zet je win95 via de andere kompjoeter op de laptop. duurt effe
Ook een mogelijkheid is onder dos de pPC's met elkaar te verbinden dit kan met een seriele (crosslink) kabel.
Je hebt dan de oude vertrouwde Norton commander nodig

Daar zit ook een link in

Ik heb nog wel ergens een Norton Commander diskette versie liggen en zal die op mijn homepage zetten kun je die vast downen.

Misschien heb je er wat aan. Mij is dit herhaaldelijk gelukt

Mocht je meer willen weten ik heb een email adres ;-)

succes

Ruimte genoeg maar ik heb de cdrom ook niet maar in ben bezig met de bestanden over te zetten haal een voor een van het net is wel pfff maar tot nu toe leukt het...

Delirium.

De link van jou heb ik niet zou je die even via pm kunnen sturen.

kijk eens onder mijn signatures daar staat de www en de email

Okeey bedankt haal de prog wel, en zou ik het kan bekijken blaas ik 98 er op heb geheugen genoeg 64 mb moet leuken.

Delirium.

win95 op diskette bestaat wel, win98 weet ik niet. Zal van beiden een aardig stapeltje zijn!!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan