Dat ook ja, maar je hebt gelijk, dat was ik ook glad vergeten dat dit kon.
Dat is net zoiets als windows 95, daar had je een upgrade versie en een full install versie van.
Full install wilde niet als je nog wat op je hd had staan, nou dan pleurde je even je command.com en io.sys er vanaf en hij liet zich wel installeren.
Bij de upgrade versie -moest- hij perse windows 3.xx vinden, en dat ging ook maar om 1 bestandje, als je dus ten tijde van die vraag een disketten van 3.11 in je a-drive stopte en daar naar liet kijken, deed die upgrade versie ook een full install. Ik dacht dat het disketten 2 of 3 van win3.x was. LoL
Dat was nog eens een leuke tijd, maar het klopt, zoiets moet bij 98 en 98se ook mogelijk zijn.
Het zou dus heel goed kunnen dat het hier ook zo is dat je de command.com en de io.sys en misschien ook nog de msdos.sys moet weghalen voordat ie fijn upgrade.
Als ik me niet vergis kun je dan kiezen voor "installatieherstel" en hups werkt, en alles blijft fijn bewaard.
Wel zou ik van tevoren zorgen voor een opstartdiskette van je gewone 98 systeem en effe sys.com uit /windows/command erbij copieeren.
Mocht het niet lukken kun je namelijk vanaf je A diskette opstarten, dan het commando "sys c:" geven en hups je opstartfiles staan weer op je harde schijf.