Ik heb het webadres eens bekeken, ziet er wel leuk uit. Maar misschien is het toch eenvoudiger er een leuke webshop van te maken.
Er zijn diverse gratis programma's voor verkrijgbaar, OsCommerce en Zencart zijn gratis, draaien op linux, maar voor een beginner nogal ingewikkeld en er wordt veel met templates gewerkt.
Er was er nog eentje, die was een heel stuk eenvoudiger maar ik ben de naam daarvan kwijt.
Ik neem aan dat jullie site ergens gehost is, als je nu kunt achterhalen welke php versie en welke mysql versie er daar draait en of je van een mysql database gebruik kunt maken met dat account, dan weet ik nog wel een leuke webshop die ook gratis is en een vrij eenvoudig op te zetten.
Evt. kan ik je daar nog wel mee helpen ook.
Ik ga ondertusen nog even op zoek of ik de naam van dat andere programma'tje kan vinden.
Om een winkelwagentje in de website te zetten zou wellicht ook mogelijk zijn, alleen moet het dan gekoppeld worden zoals je al aangeeft, daar heb je iemand voor nodig die kan programmeren in html of php afhankelijk van waar de website mee is gemaakt en dat kan ik helaas niet.