Winkelwagentje in Website

D

dash8

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een eenvoudig programmaatje waarmee ik in mijn website een winkelwagentje kan bouwen..... Heeft er iemand een suggestie??

Groetjes,

Dash8

Alleen een winkelwagentje of wil je gewoon een webshop hebben?
Voor Windows of Linux?

Hallo goedeavond,

Bedankt voor je reactie, we(mijn vriendin heeft al een website) nu willen we daar een winkelwagentje in plaatsen, wat ik zoek is een eenvoudig programmaatje, of iemand die een winkelwagentje er in wil maken(tegen vergoeding uiteraard !!) Alle artikelen zijn even duur, er moet alleen een koppeling komen met artikelnummer en prijs, zodat we fotos kunnen wijzigen maar de winkelwagen naast de foto blijft altijd het zelfde.

Ik zal je een pmtje sturen met het webadres,

Groetjes,

Dash8

Ik heb het webadres eens bekeken, ziet er wel leuk uit. Maar misschien is het toch eenvoudiger er een leuke webshop van te maken.
Er zijn diverse gratis programma's voor verkrijgbaar, OsCommerce en Zencart zijn gratis, draaien op linux, maar voor een beginner nogal ingewikkeld en er wordt veel met templates gewerkt.
Er was er nog eentje, die was een heel stuk eenvoudiger maar ik ben de naam daarvan kwijt.

Ik neem aan dat jullie site ergens gehost is, als je nu kunt achterhalen welke php versie en welke mysql versie er daar draait en of je van een mysql database gebruik kunt maken met dat account, dan weet ik nog wel een leuke webshop die ook gratis is en een vrij eenvoudig op te zetten.
Evt. kan ik je daar nog wel mee helpen ook.

Ik ga ondertusen nog even op zoek of ik de naam van dat andere programma'tje kan vinden.

Om een winkelwagentje in de website te zetten zou wellicht ook mogelijk zijn, alleen moet het dan gekoppeld worden zoals je al aangeeft, daar heb je iemand voor nodig die kan programmeren in html of php afhankelijk van waar de website mee is gemaakt en dat kan ik helaas niet.

ik heb ergens op een cdtje ook nog wel een progie staan geloof ooit eens gevonden via google en dan zoeken naar webshop
maar het hangt er ook een beetje vanaf waar jij je site host er zijn een aantal hostingsbedrijven die je een webshop of winkelwagen optie kunnen aanbieden informeer daarover eens je hostings provider.

heb nog even snel gekeken maar de webshop die ik heb is een complete pagina en loopt het winkelwagentje via paypal
en dat is denk ik niet wat je zoekt.

Als je met google zoekt op webshop wordt je helemaal gek.

Ik heb die andere ook gevonden. Die heet cubecart en is te vinden op www.cubecart.com maar schrik niet. Er staat wel een prijs bij van 89,95 doch die hoef je niet te betalen.
Da's ook echt eenvoudige winkelsoftware, ook NL taalmodule wel ergens beschikbaar. Er blijft wel een copyright melding van cubecart in staan (zo'n regeltje onderaan) en alleen als je dat weg wilt hebben betaal je die 89,95 anders is het gewoon gratis.

Daarmee kun je ook zelf kiezen of je paypal of rembours ofzo wilt laten betalen of vooruitbetaling, die was vrij gemakkelijk op te zetten.

Heel erg bedankt voor je berichten !! Ik ga nu even naar Cubecart, ben heel benieuwd !!

Groetjes en Nogmaals bedankt !!

Theo

Als je wilt, dan ben ik wel bereid een testopstelling voor je te maken met Cubecart, dan kun je eens rondsnuffelen in het adminpanel enzo.
Kun je zien of je er wijs uit komt.

ben daar wel benieuwd naar, als je daar de tijd voor hebt, heel graag, als ik iets voor jou kan betekenen, kralen, ha ha ha !! Dan hoor ik het wel!!

Groetjes,

Theo

Al klaar, want ik vermoedde al dat je dat wel interessant zou vinden.;)
Ik stuur je effe een pm met de gegevens.

Ik heb er alvast een paar voorbeelden ingeduwd van jullie eigen website.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan