Wintertijd

P

Ptje

Heb ik het nou goed gezien ? Heeft Canal+ nu voor de eerste keer in hun bestaan, de zomer/wintertijd omschakeling voor elkaar ? Zelfs op de juiste dag. Ik kan het bijna niet geloven. Kan iemand dit bevestigen ? :laugh:

Geweldige organisatie he. Probeer het maar eens te regelen, zo kort nadat je het weet dat het gaat gebeuren.

Ahum, is dat ech zo, kan hoor.

Normaal loop ik mijn klokken af die niet via de atoomklok in Frankfurt lopen en zet die natuurlijk goed.

Dan mij computers of dat ze het automatische gedaan hebben, hebben ze dus.

Maar de Dream heb ik niet gedaan, vorige keer wel dacht ik.

Alleen mijn Router vertoond keuren, loopt 5 minuten achter, en toch heeft hiij een goede time server 192.43.244.18, misschien moet ik eens een andere zoeken of zou het aan de kabel van Chello liggen.

ntp.xs4all.nl (194.109.22.18) werkt ook goed, misschien dat je die es kunt proberen.

De dreambox stond op tijd vanochtend, de nokia mediamaster (met overflow software) niet.

Nou ja, het zou natuurlijk kunnen dat die club, na 10 jaar en twee keer te zijn overgenomen, er toch wat wijzer van geworden is ?

De Nokia moet je handmatig omzetten, althans de mijne wel.

Maar inderdaad liep die C+ club vannacht zelfs al correct. Dus jaaaaaaa.... na al die jaren is het ze dan nu echt eens voor de 1e keer gelukt om die wintertijd op tijd om te schakelen.

Dat biedt hoop voor de toekomst, hier hebben ze zo'n 8 jaar over gedaan, goede kans dus dat ze ongeveer in 2012 ofzo zelfs ook service gaan bieden en meer klantgericht/klantvriendelijk gaan werken.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan