Wireless Router voor @home

C

collinneke

Welke router kan ik het beste aanschaffen voor internet en voor te communiceren tussen de pc en de laptop weet al dat het geen sweex meer wordt heb daar meer problemen mee als wat anders en ook geen Sitecom daar heb ik ook al niet zo goede resultaten mee gehad.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Originally posted by collinneke
Welke router kan ik het beste aanschaffen voor internet en voor te communiceren tussen de pc en de laptop
Een wireless apparaat, begrijp ik uit het subject. Het maakt opzich niet zo heel veel uit. Maar als je verder wilt dan windoos, en je hebt het over een set met wifi kaartjes, kijk dan voor eentje die je ook Linux kan gebruiken. Voordeel: dan heb je meestal meteen wat beter spul in handen.

Nog belangrijker: zoek goed uit hoeveel stoorbronnen er in de omgeving zijn. Meterkast is vaak een mooie ruimte om wireless hardware op te bergen, maar niet altijd storingsbron vrij. Vraag je ook af wat de buurman/vrouw achter de muur voor een storingsbronnen kan hebben staan. Probeer ook eens wat de draadloze telefoon (van andere buren?) voor een ellende kan veroorzaken. (Zie ook: DuckForum > NETWERK > Cursus / Vragenforum)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan