wma naar mp3

B

Billly

Zoek een programmaatje wat een hele rijtje wma bestanden in 1 keer om kan zetten naar mp3.

Er is zelfs een plugin voor Nero te krijgen zodat Nero dat automatisch voor je doet als je wma files als mp3 wilt gaan branden.

Originally posted by Black Tiger
Er is zelfs een plugin voor Nero te krijgen zodat Nero dat automatisch voor je doet als je wma files als mp3 wilt gaan branden.

Die heb ik BT,alleen als je een live concert brandt met wma files krijg je elke keer aan het eind van het liedje een tik,ook als je de pause van 2 seconde eruit haalt.
Verder gebruik ik de wav editor van nero om de wma files om te zetten,maar daarmee kun je (volgens mij) niet alle bestanden in 1 keer selecteren en omzetten.

Ahzo, nee kan ik je helaas verder niet mee helpen.

Een kennis van me doet daar erg veel mee en ik heb bij hem nog niets gehoord van een tik ofzo.

Het werkt allemaal automatisch, hij is ook niet bezig met een wave-editor of zoiets.

Daarnaast heeft hij ook nog een aparte utility die wma2mp3 heet, die vind hij zelf geloof ik ook beter om te gebruiken dus dan zou je die inderdaad eens kunnen proberen net als D-Squad ook al aangaf.

Heb ik weer,kan dus wma2mp3 niet vinden op google krijg ik een hoop duitse sites, maar geen link naar het proggie zelf.

Dan ben je niet echt zo'n beste met zoeken.

Gewoon wma2mpe genomen, en via de tweede van boven was er een link, daar kon je weer op een link klikken in de tekst die ook verwees naar convertor en ziedaar:
http://www.litexmedia.com/wma_workshop/

Have fun!

Potverdorie wma files omgezet naar mp3,maar de tik blijft erin misschien een bug in nero 6.3??

Dat zou kunnen, dan zou je eens een ander brandprogramma kunnen proberen, immers als je ze al geconverteerd hebt naar mp3 met de wma studio, dan kun je ze branden met elk ander brandproggie.

Zelf brand ik geen mp3 dus daar kan ik je niet mee helpen verder, misschien dat iemand anders nog tips heeft.

hoi
ik zet mp3 naar wave via het programma db power
maar ik wil het nu via nero gaan proberen dus mp3 van newshark via nero naar wave .
ik kan alleen in nero het woord wave niet vinden .
onder welke naam kan ik hem weg branden .
bedankt vast voor evt hulp.
groetjes dalton

Bij nero wav editor,kun je als je voor, opslaan als, kiest deze opslaan als wav,trouwens wma workshop ondersteunt ook deze optie.

Waarom zo moeilijk even zoeken en je kunt dit allemaal doen.

There are 12 tab windows on the main window, they are "MP3 --> WAV" , "MP3 --> WMA", "MP3 --> OGG", "WMA --> OGG", "WMA --> WAV", "WMA --> MP3", "WAV --> MP3", "WAV --> WMA", "WAV --> OGG", "OGG --> MP3", "OGG --> WMA", "OGG --> WAV". These tab windows are used respectively for converting one audio format to another.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan