wmv in outlook probleempje.

M

multigek10.0

hoi.
als ik in mijn outlook een filmpje wil kijken met een wmv bestand,dan speelt hij het niet af.
(je kan het film bestand dan niet aanklikken)
als ik mediaplayer opnieuw heb geinstalleerd dan doet hij het weer wel een paar dagen.
wie weet wat dat kan zijn?
en wat ik het beste eraan kan doen.

Waarom precies speelt ie hem niet af? Je krijgt hem dus binnen en je krijgt de file te zien.
Staat ie blanked-out of start je mediaplayer niet op? Geeft de file niet het juiste icoontje, komen er foutmeldingen?

er staat bv wel dat het een filmpje bevat van 2.25mb
maar het blijft grijs en kan het niet aanklikken.
dus hij kan niet worden geopend.
ik kan het peperclipje wel aanklikken maar het bestandje in dat rijtje blijft grijs.
ik kan dus niks kijken.

na de installatie van xp media player weer wel.
maar na een paar dagen kan ik weer niks kijken in mijn e mail.

dus kan ik weer geen media player filmpjes kijken.

(vreemd)

En dat weet ik!

Multigek jij bent nogal graag bezig met het uitproberen van andere programma's, en dan voornamelijk die te maken hebben met muziek.

Vaak als je zo'n programma installeerd dan wordt deze ook ingesteld als de standaard speler, en dat is ook de reden dat vaak mediaplayer ineens niet meer werkt, ik heb dit al zo vaak meegemaakt, laatst nog nadat ik easy cd creator 6 op mijn pc had geinstaleerd, geen 1 linkje wat gekoppeld was aan wmp werkte nog!

Kijk hier maar eens naar of je mediaplayer als standaard ingesteld staat!

oke.dank je.
waar kan ik dat zien?
als die standaard staat ingesteld?

ik kan het peperclipje wel aanklikken maar het bestandje in dat rijtje blijft grijs.
Ah deze is al bekend en is al eens voorbijgekomen als posting dat men een bijlage niet openen kan.
Na installatie van bijv. SP2 wordt deze setting weer op veilig gezet maar kun je zelf wijzigen.

Neem van Outlook Expres de Extra pulldown en ga naar "opties".
Kies dan het tabblad "beveiliging".
Daarna haal je het vinkje weg bij de setting "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus kunnen bevatten niet toestaan".

Klik daarna op Toepassen en daarna op OK.
En hups, je kunt er weer bij.:)

Eventueel als het niet lukt OE even dicht knallen en opnieuw starten dan moet het echt lukken.

ja inderdaad.
ik kan weer alles zien.
dank je voor je hulp.

Black Tiger,

Ik heb hetzelfde probleem als jij nu omshrijft met OE alleen draai ik met incredimail. Hier krijg ik de linkjes ook niet bij aangeklikt. Heb je misschien een idee hoe het hier mee moet ik heb al lopen zoeken naar de instelling van beveiliging maar daar kom ik hem niet tegen.

Alvast bedankt

Mijn probleem is opgelost. Het lag niet aan incredimail maar aan het sp2 beveiligingscentrum, deze stond het niet toe.

Dan ben je al geholpen, door jezelf danwel maar dat mag de pret niet drukken.:)
Maar wel leuk dat je hier ook nog even de oplossing van het euvel aan jouw kant erbij gezet hebt, waarvoor dank.

Misschien dat een andere hiermee ook zijn probleem kan oplossen, vandaar.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan