Woohoo welkom terug

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Welkom back online Ducky,, we hebben je gemist en zijn weer blij dat alles weer opgelosd is :)

Ik ben blij te zien dat de Eendjes de boel weer draaiende hebben.

Maar ik heb hierbij nog een andere gedachtengang, om het Forum draaiende te houden!

Ik weet niet hoe ??n en ander draaiende gehouden wordt op een forum zoals dit, maar ik mag aannemen dat dit de nodige "euro's" kost.

Mijn idee is dus eigenlijk: Zou het niet iets zijn om hiervoor eens een soort potje aan te leggen, middels een vrijwillige bijdrage ( dus zonder verplichtingen) zoldat het Eendenteam niet altijd voor de kosten op hoeft te draaien als bijvoorbeeld iets kapot is aan de hardware???

Wie denkt hier in mee?

Goed er weer te zijn

denk er om, het jacht seizoen gaat ook weer open, dus!!!!!
blij dat het jullie weer gelukt is duch team

Hee, het spulletje pruttelt weer. Wa wa'st nou kapot ?
In elk geval mooi dat het weer online is. bij de dagelijkse rondgang is het toch een heel gemis :)

groeten,
Peter.

Och, het was een upgrade naar een P4 3.2Ghz met 200Gb Raid5 set in een groep van 5. En een van de hotpluggable dubbele voedingen bleek steeds in alarm te staan. Dat was eenvoudig op te lossen, want die maakte niet goed contact. Contactspray dus. Wat er echt kapot was, was de RAID controller. Probeer daar maar eens achter te komen. De parity check was niet correct. Dus het leek te werken, en dus ook weer niet. Dan krijg je op de raarste momenten een kernelpanic om je oren. Dus een nieuwe kernel erop, maar niet werken dus. Zelfs de CPU's een voor een vervangen, waar het dus niet aan bleek te liggen. Eerst was nog het idee dat we met een DOA te maken hadden, tot de controller vervangen was voor een ultra wide.

Het neemt wat tijd, maar dan heb je weer wat moois. (De bottleneck blijft echter nog steeds de NIC hoor, dus niemand die iets van deze upgrade zal merken ;) )

Een Duckserver is nog leuker dan postings doen!

Hehehe.:biggrin:

@Freggel1: een vrijwillig potje is wel aardig voorgesteld, maar dat zou voorgelegd moeten worden aan degenen die het allemaal regelen en volgens mij wil men proberen het zoveel mogelijk zelf te doen.

Wat er nu precies kapot was? Shoot me.
Wie het weet mag het zeggen, dit was de laatste foutmelding:
Jun 11 06:25:26 mail kernel: CPU 0: Machine Check Exception: 0000000000000004

Snif... en toen was ie plat.
Of die tijd klopt weet ik niet, neem aan van wel. Weet alleen niet of dat nu 's morgens of 's avonds was, ik vermoed 's morgens.

Yes its a life gelukkig maar. :)

Maar goed het leeft weer en ben er weer blij mee had zo 100mb web ruimte aangeboden indien dat nodig was geweest sta altijd voor dit forum klaar indien nodig.

gr,

Wilco

waar het goed is komt iedereen terug,ook als je ergens gaat eten en het heeft goed gesmaakt DAAR ga je wel terug naar toe,hier is dat ook zo,(uitgebreide menue zeker en vast en je word altijd vriendelijk ontvangen)
HAPPY TO SEE YOU BACK

Ik is ook weer blij..., begon al dat blauw op mijn scherm al te missen...

Proficiat eendjes,
Ducom

pfffffffffffffffffffff happy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan