word naar PDF formaat

V

valerio3

Goedeavond,

Heb een vraagje, ik heb een aantal documenten in Words gemaakt en bij het converteren van deze bestanden naar PDF formaat
worden de logo's en aantal andere grafische afbeeldingen
NIET Meer weergegeven.
Heeft iemand een idee hoe dit wel te doen/waar dit door kan komen?

Bij voorbaat dank.

Mvg,

Valerio

Ik weet het niet hoor, maar even ter aanvulling... hoe precies converteer je dat document? Met een apart programma of kan Word dat tegenwoordig zelf hoe hoe precies?

Word converteert niet naar PDF.
Wel zijn hiervoor leuke programmaatjes.

PDF995 is een perfect programma om een word document naar PDF te converteren.
de meeste fotoos logoos etc in een word document worden moeiteloos naar PDF geconverteerd

Het programma nestelt zich in WORD

Het programma is freeware en te downen bij www.pdf995.com

Met OpenOffice of StarOffice kan je Word documenten als PDF opslaan. En OpenOffice kan je zo downloaden. Gratis en goed. Dus als de BSA bij je komt snuffelen, krijg je hier geen problemen mee.

Vandaar ook OPENoffice...

Schijnt verder NIETS met linux te maken te hebben... Hooguit dat dat ook Gratis en GOED is :biggrin:

G

Originally posted by BiG_G
Schijnt verder NIETS met linux te maken te hebben...
Jawel hoor! Het is voor linux te krijgen. En iets wat voor Linux gecompileerd is, is toch voor Linux? Dan heeft het er toch iets mee te maken??? :)

Maar het is ook voor andere platforms, zoals Windows.

En inderdaad een goed en compleet pakket. Daar ben ik het helemaal mee eens.

(En ga nu het commerci-ele pakket OpenVMS maar eens uitleggen. :biggrin:)

Originally posted by valerio3
Goedeavond,

Heb een vraagje, ik heb een aantal documenten in Words gemaakt en bij het converteren van deze bestanden naar PDF formaat
worden de logo's en aantal andere grafische afbeeldingen
NIET Meer weergegeven.
Mvg,
Valerio

Ik heb zojuist de testversie van adobe profesional van internet geplukt (200MB via http://www.adobe.co.uk/products/acrobatpro/tryout.html).
Probleem doet zich nu niet meer voor, via optie nieuw kun je zonder problemen word document die je daarna (na conversie) kunt opslaan (standaard als .PDF bestand).
Dus je opent vanuit adobe het word document.
Probleem is dus opgelost.
Helaas betreft het een testversie voor 30 dagen, weet niet wat er daarna gebeurt...

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan