wordt moe van canaal digitaal

D

D-SQUAD

heb sinds eind mei een standaard abbotje bij Anal digitaal
vanaf de eerste dag al problemen met het activeren van de cart
na 3 kaartjes eindelijk beeld en jah de eerste maand gratis rood + blauw
maar goed halverwegen juni haalt canaal ff 40 euro van mijn rekening gehaald
ik terug boeken en briefen gestuurd dat ze ff moeten kijken met wat ze doen
ik krijg daarop de 15e van juli een brief aanpassing abbo
mijn verzoek is in behandeling genomen en wordt doorgestuurd naar de juiste afdeling:
dan nog met een vriendelijke groet van de heer: Cees Bohnenn.
maar goed gister tot 23:00 tv gekeken en lekker gaan slapen,
sinds vanmorgen geen beeld meer op de nederlandse zenders
alleen de FTA kanalen dus ik bellen naar canal digitaal A 70 eurocent per minuut
volgens hun moet mijn kaart werken . uhmzzzzzz na wat zappen kom ik er achter dat ik nog steeds gewoon kan kijken naar nickelodeon NL .. jah raar maar waar dat is de enigste zender buiten de FTA kanalen die ik kan zien.
volgens Anal digitaal is dit niet mogelijk brutale jongen btw die mailek de groot van canaal digitaal die beweert mij dat dit echt onmogelijk is ... DUHHHHHHHH gek kom kijken dan ik heb beeld op nickelodeon
al met al heb ik al zoveel weer gebeld dat ik goedkoper uit was met en kabel abbo bij chello (upc) A 13 euro in de maand
ben op het moment al meer kwijt aan het bellen naar canal digital
dus canaldigitaal de goedkoopste manier van tv kijken ????
nou nee voor mij op het moment ff niet.
wie heeft hier meer ervaring mee ???
en wat kan ik er eventueel aan doen ..
oja die maikel van canaldigitaal beweerde maar dat ik terug moest naar mijn dealer :( man die wordt helemaal gek van al die mensen die terug blijven komen .. sterker nog hij moet steeds nieuwe kaartjes voorschieten en canaldigitaal betaald niet ..
dus al met al nu maar de deurwaarder naar canaldigitaal.
LANG LEVEN CANAL DIGITAAL.

eeuhhh merk ontvanger?
gebruikte software?
evt gebruikte emu?
config instellingen van die emu??

Snap niet waar al die problemen wegkomen.

Bovendien wie belt er tegenwoordig nog?? Heraktivatie is volledig gratis via inet aan te vragen;-)

Originally posted by Guardian
Bovendien wie belt er tegenwoordig nog?? Heraktivatie is volledig gratis via inet aan te vragen;-)
ik kenbaar omdat heractivatie via internet niet werkt
ben nu al vanaf vanmorgen 10 uur bezig en nog niets
dus vandar de vele telefoontjes naar canaldigitaal

Originally posted by Guardian
eeuhhh merk ontvanger?
gebruikte software?
evt gebruikte emu?
config instellingen van die emu??

En???

Waarschijnlijk is nu de augustus key actief en heb je de update gemist. Kijk even in menu van je ontvanger naar de kaart gegevens en kijk tot welke datum de kaart is geupdated.

Meldt even met wat voor ontvanger je kijkt.

het is een standaard pioneer dbr S 210
zonder poespas
het gaat mij er meer om dat ik een standaard abbo neem bij canal digitaal en hun mij even 40 euro in rekening brengen
na heel wat telefoontjes maar een brief gestuurd
nu moest ik alleen maar 19,95 betalen verders NIETS volgens canaldigiaal
oke dat gedaan maar nu:
ineens alle zenders weg alleen kan ik wel FTA zien maar raar genoeg nickelodeon NL .. volgens dat maffe kereltje van Anal digitaal was dat onmogelijk
ik zei al ik wil best een film opname maken zodat je ziet met welke kaart ik dus nickelodeon kan zien .. mah .. met andere woorden ik was een leugenaar dit was onmogelijk ... pffffffffff
wordt zo moe van die gasten die me niet geloven,
nu morgen maar weer naar de dealer .. die ziet me al weer aankomen .. een van de TIG die hij terug krijgt blijkbaar
hij zei al .. was ik er maar nooit aan begonnen .. eens kijken wat hij morgen zegt,
het ergste is nog gezien ik geen settop box heb zou ik bij een deffecte kaart zelf een nieuwe moeten kopen pffffffffff dat ding is nog geen 2 maanden oud .. sterker nog hij lijkt mij niet kapot anders zou ik niet naar nickelodeon kunnen kijken .. zodra ik de kaart er uit haal ff wat haperingen en zwart beeld dus kaart lijkt mij goed ..... geprobeerd in een andere ontvanger en jah zelfde probleem alleen FTA en nickelodeon dus waar ligt nu in godsnaam het probleem , ik ga er maar vanuit dat het bij Anal digitaal ligt .. nog ff en neem gewoon weer kabel via chello (upc)
oke kost wel 13 euri in de maand maar wel altijd beeld.

Originally posted by pet123
Waarschijnlijk is nu de augustus key actief en heb je de update gemist. Kijk even in menu van je ontvanger naar de kaart gegevens en kijk tot welke datum de kaart is geupdated.

Meldt even met wat voor ontvanger je kijkt.

kaart geeft aan tot 30 juli 05
en het betreft een standaard pioneer dbr S 210

30juli, dan heb je een update gemist.

Waarschijnlijk upt de ontvanger je kaart niet goed, en moet je hem even in een settopbox drukken die dat wel doet.

Op mijn werk ondervind ik de zelfde problemen, veel klanten die terug komen, omdat de kaart op zwart staat.

Heractivatie aanvragen via internet en de kaart even in een nieuwe Philips of Nokia of Strong, geef vaak na 15 minuten weer beeld.

Het is mij ook al opgevallen dat veel ontvangers de kaart niet goed uppen, o.a de Pioneer, en de Echostar settopbox geven nu vaak deze problemen.

GR Fred.

het zou zowaar kunnen zijn zo twilight
maar weet het niet zeker de kaart werkt weer , heb de kaart naar de dealer gebracht en die begreep er ook niets van en helemaal niet toen hij hem in een van zijn ontvangers stopte en zowaar nickelodeon kon kijken (wat eigenlijk niet kan gezien het geen basis abbo is)
de dealer heeft de kaart even gehouden en zelf 3 x met CD gebeld, kaart afgegeven om 11:00 uur
dealer belde mij om 16:00 uur op dat ik kaart weer kon halen
maar nu de vraag wat nu het probleem was ???? zowel dealer als CD hebben geen idee .. uhmzzzz het rare van alles vind ik wel dat CD bij het 3e telefoondje tegen de dealer zei NU moet hij het doen , ik krijg gewoon een beetje het vermoeden dat ze daar bij CD wel degelijk weten wat het probleem (nou ja probleem) was,
is dit een truukje om extra verdiensten binnnen te krijgen door zoveel mogelijk mensen steeds maar te laten bellen ??
en eventueel mensen zonder settopbox pakket te vertellen dat hun kaart kapot is zodat ze weer een nieuwe moeten kopen terwijl de kaart helemaal niet kapot is ?
ik weet he niet meer hoor je gaat nu wel van alles bedenken waar het aan gelegen zou kunnen hebben.
eerste update was goed verlopen dus waarom de 2e nu dan eigenlijk niet, ik wacht de volgende update wel weer af hopen dat hij nu door blijft lopen.

Hallo, door canaal digitaal is onlangs het update process veranderd. (om piraat kaarten van update te onthouden)
Tot ergernis van velen heeft dit ook tot gevolg gehad dat veel originele ontvangers met originele kaarten geen update meer kregen.

Dat nickelodeon het wel doet komt vermoedelijk omdat deze gebruik maakt van key 0E die niet maandelijks geupdate wordt.
Als je er niet op geabonneerd bent staat vermoedelijk de bitmap op de kaart (die bepaald welk abbo je hebt) niet goed.
Hoop niet voor je dat ze dat meteen recht getrokken hebben.

Als het over 2 maanden weer hetzelfde is zal je ontvanger vermoedelijk een update van firmware nodig hebben (vraag in dit geval je handelaar.)

M.V.G Jan99sat

Gisteren weer z?n zelde geval gehad.

Even met de Multidecoder, en de Pmcam Seca2decoder meegekeken wat er nou eigenlijk gebeurt tijdens het aktiveren van de C+NL kaart (groene).

Na het insteken van de kaart, antwoorde deze met 9002 (untrue or absent signatures)

Na het aktiveren via internet kwam al snel de eerste puls binnen;

; Captured at vrijdag 29 juli 2005 19:20:57
C14001B16510013D9CB8D9799CCCDA4F903EA2F85599C27EF02A848A2265F78764D06A2B2FC68C138CF95F918775B3028240FC2C0477EAC21011659EB84E46E5DBC82814B6CEAF4A583C912E6F34F846C1DFD37CECDF8453B4F47624377786FE13CFDEC878D7261E8802

De kaart antwoorde nu met 9009 (PPUA not in the F0-Bitmap), maar gaf nog steeds geen beeld....

4 minuten later kwam de 2de puls.

; Captured at vrijdag 29 juli 2005 19:24:55
C14001B0631001E3E73751015C0026D7F7A71C05EC5039B9907524930A33D441F9A6EDBF3D455356B73F5E72F9ED123A8A6058991574D0DFE5CDC7CC423069E6D6DED650B7897EBEC304043F37ECA73B0194F4C84867879E8D7C0238F387FF72599BF0762EA23150

Hierop antwoorde de kaart met 9000 (orders, no mistakes, executed), en de kaart gaf nu ook weer beeld.

Het aktiveren gebeurt nu dus in 2 fasen, waarschijnlijk kunnen de meeste ontvangers gewoon niet omgaan met de eerste puls!!!

Dit is dus wat me is opgevallen, misschien zijn er nog mensen andere vreemde dingen opgevallen, laat het me dan even weten.

GR Fred.

Er waren ook problemen met C+ kaarten in een aston 105 cam.
Ikzelf heb nu,dat in een Triax ontvanger het spul niet werkt,en in een andere,zelfde type,Triax,de aston met groene kaart wel werkt.
Wie het weet,mag het zeggen....Gr.George.

Ook bij CD zitten ze vaak te klooien blijkbaar, vanmorgen nog las ik dat Discovery, NGC, Halmark, Eurosport , Animal planet, voor even open waren op een Philips?

Zelf was ik te laat, dus heb het niet kunnen zien, dat zijn nu net van die momenten om er optijd bij te zijn...

Originally posted by marie
Ikzelf heb nu,dat in een Triax ontvanger het spul niet werkt

Is dat de vervanger van de DB5620??? dan zou ie gewoon moeten werken zonder CI.

Originally posted by marie
Er waren ook problemen met C+ kaarten in een aston 105 cam.
Ikzelf heb nu,dat in een Triax ontvanger het spul niet werkt,en in een andere,zelfde type,Triax,de aston met groene kaart wel werkt.
Wie het weet,mag het zeggen....Gr.George.

Multichoice, nu Canal plus. Ben bang dat er nog steeds mensen van Multishit werken. Weet nog wel van jaren geleden dat ik twee Irdeto kaarten had waarvan ik er een op een andere adres en naam wilde zetten. Man man man, dat heeft mij bijna een attack opgeleverd. Ook nog eens van irdeto naar Seca over gaan, hou maar op, een en al ellende daar met die arrogante figuren.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan