D
D-SQUAD
heb sinds eind mei een standaard abbotje bij Anal digitaal
vanaf de eerste dag al problemen met het activeren van de cart
na 3 kaartjes eindelijk beeld en jah de eerste maand gratis rood + blauw
maar goed halverwegen juni haalt canaal ff 40 euro van mijn rekening gehaald
ik terug boeken en briefen gestuurd dat ze ff moeten kijken met wat ze doen
ik krijg daarop de 15e van juli een brief aanpassing abbo
mijn verzoek is in behandeling genomen en wordt doorgestuurd naar de juiste afdeling:
dan nog met een vriendelijke groet van de heer: Cees Bohnenn.
maar goed gister tot 23:00 tv gekeken en lekker gaan slapen,
sinds vanmorgen geen beeld meer op de nederlandse zenders
alleen de FTA kanalen dus ik bellen naar canal digitaal A 70 eurocent per minuut
volgens hun moet mijn kaart werken . uhmzzzzzz na wat zappen kom ik er achter dat ik nog steeds gewoon kan kijken naar nickelodeon NL .. jah raar maar waar dat is de enigste zender buiten de FTA kanalen die ik kan zien.
volgens Anal digitaal is dit niet mogelijk brutale jongen btw die mailek de groot van canaal digitaal die beweert mij dat dit echt onmogelijk is ... DUHHHHHHHH gek kom kijken dan ik heb beeld op nickelodeon
al met al heb ik al zoveel weer gebeld dat ik goedkoper uit was met en kabel abbo bij chello (upc) A 13 euro in de maand
ben op het moment al meer kwijt aan het bellen naar canal digital
dus canaldigitaal de goedkoopste manier van tv kijken ????
nou nee voor mij op het moment ff niet.
wie heeft hier meer ervaring mee ???
en wat kan ik er eventueel aan doen ..
oja die maikel van canaldigitaal beweerde maar dat ik terug moest naar mijn dealer man die wordt helemaal gek van al die mensen die terug blijven komen .. sterker nog hij moet steeds nieuwe kaartjes voorschieten en canaldigitaal betaald niet ..
dus al met al nu maar de deurwaarder naar canaldigitaal.
LANG LEVEN CANAL DIGITAAL.
vanaf de eerste dag al problemen met het activeren van de cart
na 3 kaartjes eindelijk beeld en jah de eerste maand gratis rood + blauw
maar goed halverwegen juni haalt canaal ff 40 euro van mijn rekening gehaald
ik terug boeken en briefen gestuurd dat ze ff moeten kijken met wat ze doen
ik krijg daarop de 15e van juli een brief aanpassing abbo
mijn verzoek is in behandeling genomen en wordt doorgestuurd naar de juiste afdeling:
dan nog met een vriendelijke groet van de heer: Cees Bohnenn.
maar goed gister tot 23:00 tv gekeken en lekker gaan slapen,
sinds vanmorgen geen beeld meer op de nederlandse zenders
alleen de FTA kanalen dus ik bellen naar canal digitaal A 70 eurocent per minuut
volgens hun moet mijn kaart werken . uhmzzzzzz na wat zappen kom ik er achter dat ik nog steeds gewoon kan kijken naar nickelodeon NL .. jah raar maar waar dat is de enigste zender buiten de FTA kanalen die ik kan zien.
volgens Anal digitaal is dit niet mogelijk brutale jongen btw die mailek de groot van canaal digitaal die beweert mij dat dit echt onmogelijk is ... DUHHHHHHHH gek kom kijken dan ik heb beeld op nickelodeon
al met al heb ik al zoveel weer gebeld dat ik goedkoper uit was met en kabel abbo bij chello (upc) A 13 euro in de maand
ben op het moment al meer kwijt aan het bellen naar canal digital
dus canaldigitaal de goedkoopste manier van tv kijken ????
nou nee voor mij op het moment ff niet.
wie heeft hier meer ervaring mee ???
en wat kan ik er eventueel aan doen ..
oja die maikel van canaldigitaal beweerde maar dat ik terug moest naar mijn dealer man die wordt helemaal gek van al die mensen die terug blijven komen .. sterker nog hij moet steeds nieuwe kaartjes voorschieten en canaldigitaal betaald niet ..
dus al met al nu maar de deurwaarder naar canaldigitaal.
LANG LEVEN CANAL DIGITAAL.