- Waarderingsscore
- 25
- Punten
- 48
Wat een goede klas is dit !
In 3 dagen is een enorm verhaal verteld over netwerken, in behoorlijke lappen tekst.
Weinig aan te merken op het verhaal, puik werk hoor tijgetje.
Maar ik vind eigenlijk wel dat er wat weinig reakties (met name vragen) van de cursisten komen.
Ik ben al een jaartje of wat aan het stoeien met mijn netwerkje (en dat van anderen), en ik kom hier toch weer nieuwe wetenswaadigheden tegen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het prima verhaal van BT door iedereen goed begrepen word die er net mee begint.
Kom op mensen !
Stel je vragen !
Wees niet bang dat je een domme vraag stelt, want die bestaan niet.
(toch wel, die vraag of het niet toch kan als je je eigen deur openzet en dan met een lange stok op de deurbel van de overbuurvrouw drukt...)
Andere lezers herkennen in jouw vraag ook hun vraag, en zien die beantwoord.
Of geven misschien zelf wel het antwoord.
Kom op met je reaktie !
In 3 dagen is een enorm verhaal verteld over netwerken, in behoorlijke lappen tekst.
Weinig aan te merken op het verhaal, puik werk hoor tijgetje.
Maar ik vind eigenlijk wel dat er wat weinig reakties (met name vragen) van de cursisten komen.
Ik ben al een jaartje of wat aan het stoeien met mijn netwerkje (en dat van anderen), en ik kom hier toch weer nieuwe wetenswaadigheden tegen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het prima verhaal van BT door iedereen goed begrepen word die er net mee begint.
Kom op mensen !
Stel je vragen !
Wees niet bang dat je een domme vraag stelt, want die bestaan niet.
(toch wel, die vraag of het niet toch kan als je je eigen deur openzet en dan met een lange stok op de deurbel van de overbuurvrouw drukt...)
Andere lezers herkennen in jouw vraag ook hun vraag, en zien die beantwoord.
Of geven misschien zelf wel het antwoord.
Kom op met je reaktie !