X-cam met seca2 probleempje

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.292
Punten
113
Leeftijd
61
Beste mensen.

Op aanraden en adviezen van mensen hier en elders heeft een kennis van me een X-cam gekocht.
Maar hij krijgt de officiele C+ kaart er nu niet in geactiveerd.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met dezelfde maatregel als waardoor velen in juni geen update kregen in eerste instantie.

Is er hier iemand die bekend is met X-cam en originele Seca2 kaart en die een oplossing weet voor dit probleem?

De X-cam van mijn kennis werkt in zijn DVB satkaart van de pc dus niet in een ontvanger.

Even een aanvulling.
Hij heeft de Hauppauge WinTV Nova-CI-S (dus met CI) en de groene Canal Digitaal kaart.

Die Hauppauge software blijkt ook niet geweldig te werken, crasht constant en laat zelfs vaak geen beeld zien, ook op fta kanalen. Maar da's een ander probleem.

Originally posted by Black Tiger
Beste mensen.

Op aanraden en adviezen van mensen hier en elders heeft een kennis van me een X-cam gekocht.
Maar hij krijgt de officiele C+ kaart er nu niet in geactiveerd.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met dezelfde maatregel als waardoor velen in juni geen update kregen in eerste instantie.

Is er hier iemand die bekend is met X-cam en originele Seca2 kaart en die een oplossing weet voor dit probleem?

De X-cam van mijn kennis werkt in zijn DVB satkaart van de pc dus niet in een ontvanger.
x-cam geeft de puls vaak niet goed door. ik zat eerst met het zelfde probleem, heb er een mm bijgekocht en nu werkt het prima in mijn toppie 4000

Ja, maar dan zou hij er dus een Magic bij moeten kopen, het was eigenlijk net de bedoeling om met 1 cam van alle sores af te zijn dus vandaar de vraag of iemand een betere oplossing heeft dan iets nieuws te kopen.:)

Originally posted by Black Tiger
Ja, maar dan zou hij er dus een Magic bij moeten kopen, het was eigenlijk net de bedoeling om met 1 cam van alle sores af te zijn dus vandaar de vraag of iemand een betere oplossing heeft dan iets nieuws te kopen.:)
sommige updates van de x-cam ondersteunt c+ wel en sommige niet.

Bekend probleem waarschijnlijk krijgt hij er twee keer mee te maken aktiveren lukt niet, moet aktiveren in een seca cam of een seca bak of een MM.

Daarna als hij geaktiveerd is en op een moment teruggezet wordt naar het pakket waar hij voor betaald lukt ook niet dan gaat de kaart op zwart, de gewone maandelijkse updates lukken wel.

Oplossing even in een Aston 1.05 of een seca ontvanger stoppen daarna moet het goed gaan.

GR

Okido, bedankt voor de tips. Ik meen ook dat ik hem een Matrix of iets anders aangeraden had.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan