xp

Ben je niet bekend met de nieuwsgroepen?

Je wil jezelf ergens registreren, maar graag wel even zeggen waar, want zo weten we ook niks. ;)

Als je ftn2day bedoelt dan moet jij jezelf eerst registreren op het forum, daarna krijg je een activatielink, en dan kun je ook op de gewone link die ik jou stuurde terecht.

Flauwekul!
Voor de nieuwsgroepen horf je je nergens te registreren.
Grtz.

kijk eens bij wee wee wee punt PhazeDDL punt com

daar gaat een wereld voor je open of niet

Een wereld vol popups en zooi.
Alle links leiden naar (of via) ene searchportal.information.com en er word dus gepoogd je met allerlei popup rotzooi te bestoken.

Niet echt een aanrader wat mij betreft dus.

Dan doe je toch iets niet goed!! Popups kunnen geelimineerd worden en je moet wel aandachtig kijken wat er gebeurd. Je kunt daar werkelijk alles downloaden als je maar geduld hebt en de moeite neemt om te begrijpen hoe het werkt.

Klopt, ik heb er even naar gekeken.
Maar het kan inderdaad geen kwaad om even te waarschuwen dat je moet zorgen voor een goede popupkiller enzo en dat je goed moet opletten want het is ook verweven met sexsites c.q. links.

Als je goed oplet en doet wat er staat krijg je ook wel wat je hebben wilt.

Waarschuwen voor pop ups en die linkjes naar smerige sites is idd op zijn plaats.

Een argeloze su(r)fferd zou zo maar in een omgeving verzeild kunnen raken die het daglicht niet kunne verdragen (Tip: surf dan 's nachts)

Maar deze regels en waarschuwingen gelden altijd voor linkjes die link zijn en dat hoort toch bij je standaard opleiding "surfen over het net"

Waar vandaan heb je hem binnen???

Misschien wel leuk om even te vermelden. ;)

FTD misschien wel, althans daar kwam ik hem ook voor de zoveelste keer weer eens op tegen.:)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan