xstreem welke cam software laden?

D

diktrom

ik heb een xstreem, als ik in mijn gegevens kijk heb ik een U-cas, en als ik in mijn ca kijk staat daar Penta 1.09 met welke van de onderstaande software moet ik mijn module nu opdaten of kan dat met alle drie (wat mij raar lijkt)

PentaCrypt, TetraCrypt, U-casCrypt

wie kan mij hier een antwoord op geven?

groeten Diktrom

Ik heb hier drie Xstreems gehad allemaal waren ze geladen met de nieuwste tetracrypt 1.0
Maar vind de xstreem niet erg stabiel.En inderdaad heb je een
Ucas.

Groetjes

Je kan er nog veel meer opzetten alle penta's van 1.01 tot 1.09 wat er nu opstaat, of tetra of ucas crypt ook nog gamma crypt maar waarom zou je het doen.
Je hebt de goeie er op staan als je veel last krijgt van freezes kun je er tetra op zetten.succes

Mijn ervaring tot dusver is het best met Tetra 1.0. Penta 1.09 geeft na verloop van tijd problemen. Is de Xtreme stabiel????? Voor een sathobbyist best een leuke machine als je weet wat voor keuren ie vertoont.
Mijn oude strong 8000 van 4 jaar oud met freedom van Rebel, een trouwe hond, die het altijd doet.

Groet Aka

Xtreme draaibaar tetra en blueice cam
Strong 8000 met Freedom
Pace 500 (3x) met een beetje
Skystar 2 (2X) voor de fun
een hond

Inderdaad niet teveel rommelen aan je Xtreme. Alleen als je veel freezes hebt kun je overwegen om er wat anders in te pompen. Als je teveel zapt wil die nog wel eens muurvast lopen. Dus rustig zappen, hehehe! Eigenlijk is het wachten op een soort 'wonder-update'. En tot die tijd: gewoon lekker kijken en genieten!

Greetzzz.

he allemaal bedankt voor de informatie, ik begrijp wel dat zolang hij niet veel bevriesings verschijnselen vertoont gewoon laten staan, zoals hij nu staat, ik begrijp dus dat alle verschillende soorten software er op kan. wat voor verschil zit er dan in deze software?

groeten diktrom

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan