Xtramusic gestopt?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.341
Punten
113
Leeftijd
61
Niet dat we vaak geluisterd hebben, maar toevallig had ik het er met een kennis over vanavond, een tijdje terug luisterden we daar af en toe naar, hij had daar een kaartje van.

Deze week viel het hem op toen hij er aan dacht, dat Xtramusic met zijn radiozenders niet meer te vinden waren.

Op deze site die volgens mij verouderd is, staat nog wel een transponder met frequentie op de Astra 19.2 waar ze eerst gezeten hebben, doch daar zit ie niet meer.

Zijn ze helemaal gestopt of zijn ze naar een andere satelliet verhuist?

Da's dan inderdaad jammer, maar bedankt voor de bevestiging!

Toch een beetje laat opgemerkt Xtramusic per 1 april 2007 overgenomen door Music Choice en is verdwenen van Astra 1 zit nu gedeeltelijk op Astra 2 maar gecodeerd in NDS.

Premiere heeft ook nog een aantal radiozenders gehad van Xtramusic=Music Choice maar daar is ook alles weg als ik zo kijk.

Toch een beetje laat opgemerkt Xtramusic per 1 april 2007
Klopt, maar zoals gezegd luisterde ik er weinig naar. In die tijd draaide hier nog gbox. Rond die tijd is die er af gegaan en heb eigenlijk helemaal niet meer aan Xtramusic gedacht totdat een kennis het toevallig op viel.

Inderdaad had Premiere er ook een paar van. Maarja. er zijn gelukkig nog genoeg radiozenders over.

In elk geval bedankt voor de aanvullende informatie!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan