Xtreme Hornet

J

josthebos

Hallo Satvrienden

Ik heb vandaag mijn Xtreme Hornet thuis gekregen echter ik weet niet hoe ik deze cam moet programmeren.
Ik heb ergens iets gelezen dat dit niet op de zelfde wijzen gebeurt als met een FreeX tv module terwijl er wel een soortgelijke module in zou zitten.
Is hier al wat meer over bekent en zo ja waar kan ik deze info vinden.
Is er overigens ook al een Editor bekend die overweg kan met deze Hornet een normale editor regelt wel de switches en dergelijke maar de zenders op zijn plaats zetten lukt nog niet zo best.

Jos

kan hellaas niks uploaden hier.
Heb editor, nieuwe software voor cam etc.

Zoal bekent mijn hartelijke dank hiervoor.
Ik heb nog geen tijd om hem te testen omdat de hornet vanmorgen niet vooruit te branden is en niets doet dan blokken.
Vanmiddag/Vanavond ga ik weer verder.

Dank u hartelijk

Jos

Originally posted by josthebos
Hallo Satvrienden

Ik heb vandaag mijn Xtreme Hornet thuis gekregen echter ik weet niet hoe ik deze cam moet programmeren.
Ik heb ergens iets gelezen dat dit niet op de zelfde wijzen gebeurt als met een FreeX tv module terwijl er wel een soortgelijke module in zou zitten.
Is hier al wat meer over bekent en zo ja waar kan ik deze info vinden.
Is er overigens ook al een Editor bekend die overweg kan met deze Hornet een normale editor regelt wel de switches en dergelijke maar de zenders op zijn plaats zetten lukt nog niet zo best.

Jos

@wte
Kun je mij mailen?

MAJOOR@Katamail.com

Alvast bedankt,
MAJOOR

Originally posted by josthebos
Zoal bekent mijn hartelijke dank hiervoor.
Ik heb nog geen tijd om hem te testen omdat de hornet vanmorgen niet vooruit te branden is en niets doet dan blokken.
Vanmiddag/Vanavond ga ik weer verder.

Dank u hartelijk

Jos

Gebruik de flash 4.4 ipv 4.3 en dan werkt het perfect

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan