Z-TV Sverige

N

nice

sinds kort kan ik de zweedse zenders niet meer ontvangen, het gaat om de zenders z-tv sverige en tv3 sverige. weet iemand waar dit aan ligt?

Is het een kwestie van geen signaal of is het een kwestie van wel signaal maar zwart beeld? Het zou namelijk goed kunnen dat ze nu achter de codering zitten, althans volgens Lyngsat zitten ze achter de Videoguard codering op 12.054 V op de Sirius.

nee er is wel signaal. het lijkt er inderdaad op dat het nu gecodeerd is, maar eerder kon ik het wel ontvangen. nu gebruik ik een humax en een kaart die iets aangepast is, maar het vreemde is dat de versie vanuit noorwegen het nog wel doet, terwijl dit allemaal van dezelfde provider komt naar mijn mening.

Op zich maakt dat niets uit, zelfs als iets van eenzelfde provider komt kan de provider bepalen dat bepaalde zenders wel en andere weer niet gecodeerd zijn.

Zelf ben ik niet zo thuis meer in het Viasat gebeuren sinds ze overgestapt zijn van viaccess. Ik heb de info ook alleen maar van Lyngsat geplukt.

Het zat er volgens mij wel aan te komen dat er meer achter de codering in zou gaan maar meer kan ik je helaas ook niet erover vertellen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan