Zee tv en B4u Movies via Satteliet/Internet

S

Scoopie1984

Geachte mensen,

Ik heb een vraag, kan je Zee TV of B4u Movies op 1 of andere manier via Satteliet of Internet ontvangen en kijken op je TV?

In afwachting op jullie reactie :snif:

De ontvangst kan op verschillende satelieten dat is geen probleem, je moet er wel een abo voor afsluiten.:jajaja:

De ontvangst kan op verschillende satelieten dat is geen probleem' date=' je moet er wel een abo voor afsluiten.:jajaja:[/quote']

Moet de abo bij Casema??

Het probleem is, ik woon in CUlemborg.

Mijn Kabelbedrijf is wel Casema, maar zij hebben de Digitale Kraan nog niet open gezet.

En de hoop daarvoor lijkt ook heel ver.

Januari 2007 probeerde Casema de Standaard TV Abonnement met €1.50 per maand te verhogen.

De comite in CUlemborg is hiermee niet akkoord gegaan en heeft een rechtszaak aangespannen.

De comite heeft gewonnen. En de verhoging ging dus niet door.

Hierdoor heeft Casema dan een soort van 'wraak' genomen en de Digitale Kraan dus niet meer opengezet, die per 01 februari 2007 open zou gaan.

Een paar mensen van Culemborg zijn heel boos op de comite en zijn nu in opspraak gekomen, want de Comite heeft zonder ons toestemming gehandeld. Hiermee gaan wij niet akkoord. Wij willen ook Digitale TV.

Maar voordat dit allemaal opgelost is, ben ik al oud ofzo...

Dus ik zoek een andere manier om van B4u en Zee tv te genieten.

Kan iemand mij AUB helpen.

Alvast dank

Wij hebben het hier over satelliet tv.

Natuurlijk komen ook andere vormen ter sprake, maar bij antwoorden zoals die van aart44 hierboven, dan gaat het dus over satelliet.

Casema gaat niet over satelliet abonnementen.

Voor abo's moet je dus kijken op de betreffende website van die zenders hoe je daar aan kan komen.

Voor Bollywood 4 yoU kun je informatie vinden op deze engelstalige site (klik).

Voor zeetv kun je vanaf hier (klik) verder klikken.

Dat heb ik niet gedaan want zeetv gaat daar volledig onnodig met popups smijten en die hoef ik niet.

Succes er verder mee.

Inderdaad het gaat hier op een sateliet forum over satelietontvangst, je zult dus een ontvanger moeten kopen en een schotel ophangen en dan zitten op de Hotbird sateliet de Hindi kanalen.

Een dealerlijst van Zee TV kun je hier vinden,

http://www.zeeuk.com/zee/subscription/sub_dealerlist.php?country=EUROPE

Voor B4U zie ik zo gauw geen dealers in Europa staan op de website maar ze zijn er wel.

Gebruik Google eens en vul in "asianchannel" dan kom je al bij een Rotterdammer die de abo's verkoopt.

Het is niet echt goedkoop een abo op die zenders maar op de Casema kabel kost het ook 18 euro p/m buiten je vaste bedrag van 15-16 euro.

Het is te proberen eventueel kun je besluiten ook de Nederlandse kanalen niet meer via Casema te kijken maar ook via de sateliet, het is dan wel zaak de juiste ontvanger te kiezen dus laat je eventueel goed voorlichten.

Het is geen enkel probleem om op een schotel de Astra1 op 19.2 oost en de Hotbird op 13 oost te ontvangen met een monoblock, dus kijk maar wat je doet.

Ohw, hartelijk dank voor je antwoord.

ZOu jij misschien kunnen zeggen, welke ontvanger het beste is of kan ik dat het beste vragen aan:

Contact Person Mr. Nasrullah

Business Name Imro Asianchannel

Want ik ben een beetje geinteresseerd in deze dienst.

Hij is aantrekkelijk, als ik op dezelfde ontvanger ook de NL kanalen kan ontvangen.

Want Imro Asianchannel, deze man biedt voor €33.33 per maand het volgende:

B4U Movies & Ary Digital & ZeeTv & ZeeCinema.

Als ik hierin ook de NL kanalen kan ontvangen, dan zou dit het beste zijn.

Want bij Casema kosten per maand de NL kanalen €15.56 per maand plus de hindi pakket is €18.95 per maand =€34.51 per maand.

Hier mis ik nog ZeeCInema en Ary Digital.....

Dus als Imro Asianchannel mij de NL kanalen plus deze Hindi Pakket kan verzorgen voor €33.33 per maand, dan zeg ik CASEMA op gek!

Maar weet jij of iemand van jullie, welke ontvanger ik het beste kan nemen, zodat ik de NL kanalen als de Hindi Kanalen kan ontvangen van Imro Asianchannel.

:cool:

Inderdaad het gaat hier op een sateliet forum over satelietontvangst, je zult dus een ontvanger moeten kopen en een schotel ophangen en dan zitten op de Hotbird sateliet de Hindi kanalen.Een dealerlijst van Zee TV kun je hier vinden,

http://www.zeeuk.com/zee/subscription/sub_dealerlist.php?country=EUROPE

Voor B4U zie ik zo gauw geen dealers in Europa staan op de website maar ze zijn er wel.

Gebruik Google eens en vul in "asianchannel" dan kom je al bij een Rotterdammer die de abo's verkoopt.

Het is niet echt goedkoop een abo op die zenders maar op de Casema kabel kost het ook 18 euro p/m buiten je vaste bedrag van 15-16 euro.

Het is te proberen eventueel kun je besluiten ook de Nederlandse kanalen niet meer via Casema te kijken maar ook via de sateliet, het is dan wel zaak de juiste ontvanger te kiezen dus laat je eventueel goed voorlichten.

Het is geen enkel probleem om op een schotel de Astra1 op 19.2 oost en de Hotbird op 13 oost te ontvangen met een monoblock, dus kijk maar wat je doet.

Laatst bewerkt:
Hoi Scoopie1984.

Ik had je nog geen welkom geheten hier op het stallite FUN board, en dat doe ik bij dezen dus alsnog.

Zoals je ziet, heb ik het gedeelte met complete naam, adres en e-mail adres van je posting verwijderd.

Het gaat daarbij om een commerciële organisatie en daarom is het niet de bedoeling zulke gegevens zo neer te pennen op ons board.

Verder is het raadzaam NOOIT complete e-mail adressen te noemen, want dat veroorzaakt geheid spam bij de eigenaar van dat adres en dat kan natuurlijk noot de bedoeling zijn.

Ook heb ik het verzoek liever geen complete posts meer te "quoten", dat is namelijk meestal onnodig.

Maar even goede vrienden hoor.

Verder is het niet zo dat je met 1 pakket de Nederlandse en de Hindi kanalen kunt ontvangen.

Wel is het mogelijk dat je dat met 1 ontvanger en 2 decoders kan doen.

Maar dan heb je dus altijd nog 2 abonnementen (dus kaartjes) nodig.

Verder zitten de Nederlandse en die Hindi kanalen dus niet op dezelfde satelliet, en heb je daar een iets uitgebreidere ontvanger voor nodig dan een standaard ontvanger.

Dat is precies wat arrt44 bedoelde met zijn eerdere antwoord.

Ik geef je dus een advies vergelijkbaar aan dat van aart44:

Verdiep je eerst in de techniek voor je je keuze voor satelliet maakt.

Je kunt kiezen voor alles via satelliet, maar daarbij moet je je ook bedenken dat de aanloopkosten hoger zijn.

Want je moet de apparatuur aanschaffen (en waarschijnlijk ook laten installeren).

En je moet twee abonnementen aanschaffen.

Laat je daar echter vooral niet door afschrikken, want satelliet biedt ook voordelen.

Zo zijn er de enorme berg kanalen waar je naar kunt kijken.

En de betere beeld kwaliteit dan gemiddeld op de kabel te vinden is.

En natuurlijk kun je er ook een mooie hobby aan hebben... ;)

Maar weet jij of iemand van jullie, welke ontvanger ik het beste kan nemen, zodat ik de NL kanalen als de Hindi Kanalen kan ontvangen van Imro Asianchannel.

:cool:
Dat is een moeilijke vraag ik weet niet wat je budget is en wat de eisen zijn.

Je hebt ontvangers die geschikt zijn vanaf een 120 euro voor een eenvoudige ontvanger zoals een Maxdigitaal 220 tot een Reelbox van 1500 euro die geschikt is voor HDTV een harddisk heeft ingebouwt en ook een DVD brander dus als je een film opneemt je hem gelijk kan branden.

En tussen die twee prijzen zit van alles ontvangers geschikt voor HDTV met harddisk en zonder of en met netwerkaansluiting dus bijna alles is mogelijk.

Voor de schotel geldt hetzelfde je hebt leuke kleine schotels van Technisat de Multytenne die vier satelieten kan ontvangen, je kunt ook een gewone schotel nemen met monoblock maar dan kun je de Astra 2 op 28.2 weer niet ontvangen waar de BBC en ITV kanalen zitten en ook twee Hindi muziekzenders zoal Zee Music en B4U music die vrij (FTA) te ontvangen zijn.

Ook hier geld weer bijna alles is mogelijk er zijn vele soorten schotels en vele beugels om lnb's aan te bevestigen, maar eerst moet je zelf weten wat je wilt ontvangen.

Het lijkt me ook dat je direkt voor twee abo's gaat B4U en Zee TV zijn verschillende zenders waar je je apart op moet abonneren, waarom probeer je er eerst niet eentje zoals B4U&Ary digitaal of die andere Zee TV zo krijg je twee smartcards en moet je thuis als je wilt kijken steeds van smartcard wisselen.

Als je de Nederlandse kanalen ook wil kijken heb je een abo en smartcard van Canaldigitaal nodig en daar heb je abo's vanaf 50 euro per jaar voor het settop pakket tot een vol abo voor honderden euro's per jaar.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan