zenderlijst up to date?

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
814
Punten
113
Leeftijd
74
De zenderlijst die ik met dreamset via internet binnen haal is die wel up to date.
Gisteren wat gedownload en heel veel zenders worden niet gevonden of bestaan niet meer.

Is er een andere mogelijkheid "echt" uptodate zenderlijsten ergens te downloaden?

0.8w 4.8e 13e 19.2e 23.5e en 28.2e????

Transponder...

Aha duidelijk gespeld "transponder." Maar snap hier geen bal van wat je bedoelt.

Bij Satellite Fun staan altijd de up2date lijsten van Hans Settings.
Dat zijn de lijsten die door hans vanuit De Transponder (interessante site trouwens) door Hans verspreid worden en standaard ook gewoon vanuit OpenPli te downloaden zijn.

Voor de satellieten die jij wilt hebben zou je dan de draaibare lijst moeten nemen, ook wel de combi genoemd.

De laatste van Hans was volgens mij van begin februari. Maar ik zal eens kijken.iig bedankt.

correctie van 14-05-2014

en nu weet ik ook wat Pikkie bedoeld

website de transponder

Tja het was even cryptisch maar bedankt

Nee op fun toch de oude van febr..
Op de transponder staan de verse van mei.

Heb toch een vraag wat kan ik met de streams in die lijsten (data)
En als ik het goed heb begrepen zijn de lijsten van Hans afgeleid van Kings of sat.

Heb nu mijn lijst maar weer via dreamset binnen gesleept en deze naar mijn wens ingedeeld met inbegrip van de laatste zenders van ziggo (9004)

@the matrix: kun je een paar voorbeelden geen van zenders welke niet worden gevonden op astra1 of astra3 dan kunnen we eens een analyse starten en proberen de oorzaak van de fout te vinden.

dat is verrekte stom

Vandaag geen probleem meer met de vernieuwde zenderlijst die ik van de week gemaakt had met dreamset 2.39 . In eerste instantie snapte ik het niet.

Heb daarom een oud bewaarde image terug gezet met de k@t dflash en daarin de nieuwe zenderlijst geupload en ja hoor de oude zenderlijst werd niet vervangen , bleef gewoon staan.

Toen de image met de gepatchte dflash versie er weer in gezet en een kleine wijziging aangebracht in de zenderlijst just to be sure, en tadda de lijst in de dm werd keurig aangepast.

DIT HOU JE TOCH NIET VOOR MOGELIJK dat een util ervoor zorgt dat je de zenderlijst niet kunt vernieuwen.

Dus opgelost ... leve de Hobby. en dat zonder muziek

mooi dat het opgelost is. dFlash heeft momenteel een nieuwe versie: 13.2. Maar beter om even te zoeken naar versie 13.2.1 en 13.2.2. We zullen er verder hier op in gaan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan