Zenders opnieuw zoeken en opslaan met een cable crypt decoder.

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
Ik heb hier een cable crypt decoder (uit de jaren ?90) echter zonder afstandsbediening. De ontvanger / decoder heeft 39 programma plaatsen. Nu wil ik de zenders er opnieuw inzetten. Weet iemand hoe je met de drie knopjes vooraan de zenders opnieuw kunt opzoeken en kunt opslaan?

Alvast bedankt voor de reacties

Ik denk dat je niet ver zal komen met de knopjes vooraan....
Probeer ergens een afstandsbediening te lenen van een andere cablecrypteigenaar. Ik vrees dat dit de enige oplossing is.

groeten,
Frederic.

Na een beetje drukken op de knoppen verscheen cc op het display heeft dit met het kanalen zoeken te maken?

Wat is dat voor een decoder? Heb wel ooit een deco gehad voor d2mac (plustv). Cablecrypt is toch het systeem van onze grote machtige "vrienden"?

Asl je een merk weet kun je misschien een of andere alles in een AB gebruiken.

het is een c+ decoder en het merk is cable crypt. Ik zal eens gaan zoeken naar de ab code

Originally posted by pet123
Ik heb hier een cable crypt decoder (uit de jaren ?90) echter zonder afstandsbediening. De ontvanger / decoder heeft 39 programma plaatsen. Nu wil ik de zenders er opnieuw inzetten. Weet iemand hoe je met de drie knopjes vooraan de zenders opnieuw kunt opzoeken en kunt opslaan?

Alvast bedankt voor de reacties

Je hebt mail!! zie onderdeel 7.1 handmatig afstemmen.

Groeten,

Eppo2001

Eppo2001 bedankt voor de info!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan