Zenders verdwenen

T

theeke1411

In maart zijn er een aantal zenders verdwenen naar een andere transponder.

zoals Film kanalen van Canaldigital en eredivisie live 2 kanaal,sport1 en 2 canal digital

Ik ben nog al een nerd wat dat betreft heb geprobeert te zoeken maar op een gegeven moment was ik alles kwijt,en gelukkig weer wat terug.

Zijn deze nu alleen maar te onvangen op een HD ontvanger

Heb een Dreambox DM 500s

Wie kan mij helpen AUB

Alle zenders die overgezet zijn zenden nu uit in MPEG4 en dat kun je met je DM500s dus niet ontvangen.

Kort antwoordt maar het is niet anders.:)

Oke dankje voor je antwoord en wat is MPEG4? misschien een idee met welke dan (receiver)

Laatst bewerkt:
Mpeg4 is een ander woord voor HD eigenlijk, dus je vermoeden was goed, je hebt dan een HD ontvanger nodig.

Klopt niet helemaal MPEG4 is eigenlijk een compressie techniek.

Zenders op Astra3 zoals Foxlive, Boomerang en alle thema kanalen zenden niet uit in HD maar wel in MPEG4.:)

Oke bedankt voor jullie antwoorden ga eens op zoek naar HD receiver die MPEG4 ondersteund

Er zijn een aantal leuke modellen op de markt, sinds kort is er de Xtrend ET5000. Ik heb hem zelf niet getest maar dat is het kleine broertje van de ET9000 (twintuner) en die komt vooralsnog goed uit de testen.

Qua kosten is de 5000 ook niet al te duur, momenteel 299. Maar uiteraard zijn er ook anderen zoals de DM500HD etc. Succes alvast!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan