Zenderuitbreiding bij Canal Digitaal: RTL Lounge, 13th Street, SyFy, Nat. Geo Wild HD

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
65
Punten
48
Leeftijd
122
Nog voor het einde van het jaar keren een tweetal zenders terug bij Canal Digitaal en worden daarnaast twee nieuwe zenders toegevoegd.

13th Street en SyFy keren terug (vermoedelijk Familieabonnement (13th Street) en Entertainmentabonnement (SyFy)).

National Geographic Wild HD wordt toegevoegd (vermoedelijk Familieabonnement), we verwachten dat de "SD" variant zal verdwijnen. Deze zender zit op de Astra3, 12.207, 5/6, Verticaal, 27.500 (service reference 1:0:19:2F9:C9A:3:EB0000:0:0:0) en wordt reeds doorgegeven. Momenteel zendt deze (nog) uit in Irdeto, Conax, Cryptowork en Viaccess, daar zal dus straks seca bij komen. Er zijn al wel Nederlandse ondertitels beschikbaar maar dus nog geen beeld.

Ook National Geographic Channel (NGC) zal dan alleen in HD te zien zijn.

RTL Lounge wordt ook als nieuwe zender toegevoegd (vermoedelijk Familieabonnement)

Definitieve data zijn nog niet bekend. Op andere forums wordt 24 september a.s. voor RTL Lounge genoemd, maar dit is nog niet 100% zeker

Er is ook een zender verandering/uitbreiding bezig,nl.door Fox,vanwege de sportzenders.
Ik wil dit abbo hebben,maar dat heeft de nodige voeten in de aarde.
Ongelooflijk,hoe moeilijk CD erover doet.
Niets kan normaal geregeld worden.
Als jezelf belt,hang je flinke tijd klote muziek te beluisteren,en word je te woord gestaan door "deskundigen",die jou iedere keer doorschakelen,naar "de desbetreffende persoon"..Waar je weer je verhaal moet doen,kaartnummers en klant nummer herhalen..
Die beloofd het in orde te maken,en dat schriftelijk te bevestigen...Wat nooit naar behoren gebeurt.
Nu belt Cd zelf diverse malen,om te weten te komen,wat voor ontvanger wij hebben.
Dat doen zij,naar zeggen,in opdracht van Fox...?
Maar is het Fox niet alleen te doen om zoveel mogelijk abonnementen af te sluiten?
Voor mij hoeft Fox niet meer.Ik ga wel zappen van Al Jazeera naar Poolse zenders,om eventueel toch wat voetbal door te krijgen...En anders is Studio Sport er nog...
Ik ben benieuwd,wie dezelfde ervaring heeft,of weet,waarom men zo moeilijk doet,over een simpele zaak...gr.George

Als je belt - en zeker vanuit het buitenland - is het heeeeeel erg irritant hoe lang je met wachten en eerst een bandje te horen krijgt met verwijzing naar de website e.d. Allemaal bedoelt om geld uit je zak te troggelen". Uiteindelijk krijg je iemand aan de lijn, maar dat is iemand van de frontdesk en zeker geen deskundige. Die mensen kunnen schijnbaar niets anders dan van een papiertje (leidraad) oplezen. Het beste is te vragen naar de afdeling abonnement en als ze vragen waarom dan zeg je at je je abonnement wilt stop zetten c.q. veranderen. Indien ze vragen wat je precies wilt dan zeg je dat je dat wel aan de deskundigen van de afdeling abonnementen mededeelt en zeker niet aan iemand van de frontdesk. Laa je dus niet uit de tent lokken.

Mijn probleem is,dat mijn kaart via kennis in Nederland loopt.
Hij heeft de nodige moeite te snappen,waar het allemaal wel of niet om draait.
Omdat het eene moment een toezegging wordt gedaan door CD,telefonisch,schriftelijk,of per email,die niet uitgevoerd wordt,en het andere moment wel een rekening binnenkomt,die ze zelf niet eens kunnen verklaren...
CD heeft reklame kampanje gevoerd,over sat tv kijken in het buitenland,dus dat zou in principe geen belemmering kunnen zijn,voor de konstruktie,die ik moet gebruiken.gr.George

NAT GEO WILD HD is te bekijken nu, lees hier

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan