Ziggo 0604 kaarten plots op zwart

mimisiku

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
29 apr 2021
Berichten
432
Waarderingsscore
108
Punten
43
Locatie
Nederland
Vorige week een topic op een ander board waar werd gemeld dat een Ziggo kaart ‘plots’ geen ChID’s meer had. Alleen de 2 Irdeto control ID’s. Kaart was gewoon nog actief in ‘MijnZiggo’. Vanochtend bij mij exact hetzelfde fenomeen! Opnieuw ‘pakket opnieuw laden’ aangeklikt en binnen een kwartier weer OK. Het gaat in beide gevallen om 0604 kaarten. Geen idee waarom dit gebeurt, het is geen verlopen FFE0 dus een bewuste actie vanuit Ziggo. Zou willen weten of dit bij meer Ziggo gebruikers is voorgevallen. Het gaat wel om oude kaarten die al bijna? 10 jaar in gebruik waren..
 
Heb hier 2 0604 kaarten, 1 zit er in in een module in de tv en de andere draait in Zgemma boxje onder oscam. Tot nu toe bij geen van tweeën problemen of problemen gehad.
 
Ja, ik heb ook die problemen met m'n 2 kaarten gehad.
Opgelost via de site van meneer ziggo, maar moest het wel twee keer doen.
 
Misschien zijn het random acties om te zien of eigendomskaarten die al lang in bezit zijn nog wel door de mensen gebruikt worden.
Hetgeen me dan niet zou verbazen gezien veel mensen over zijn naar een next en next mini en Ziggo als het kan ook op termijn wel van de kaarten af wil.
 
Zou kunnen. Staat de hele avond aan op Ziggo en zie geen rare EMM’s voorbij komen. Wel staat een nieuwe ChID op de kaart 7FFD naast de normale 7FFE.
 
Staat er hier ook bij. 000B, FFE0, 7FFD, 0384, FFD8, 0028
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan