ziggo app werkt niet.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
809
Punten
113
Leeftijd
74
Brengt Ziggo een Android Appje uit om op je mobiel of tablet Tv te kunne kijken werkt het niet.

Reden is dat je TV en Internet van "Ziggo" moet afnemen.

Maar omdat er een kabel idioot tussen zit (Cogas) neem ik in principe TV af van Cogas en Internet en bellen van Ziggo.

En dus voldoe ik niet aan de eisen om op een mobiel of tablet Tv van Ziggo te kunne ontvangen.
Hierover gebeld en het is wel mogelijk maar dan moet ik het TV PLUSPAKKET afnemen . Idioten het plkuspakket af nemem om het standaard pakket op je mobiel te krijgen. Ik vroeg de helpdesk medewerker of hij wel goed bij zijn hoofd was....

helaas pindakaas geen Ziggo op mijn mobiel en tablet.:[

Het zijn allemaal laaielichters !!

Nja, daar kan Ziggo weinig aan doen, het probleem ligt met de afspraken met Cogas en zal wel duren totdat die zijn overgenomen dan.

Wij hadden in de tijd van @home hetzelfde probleem. Omdat Nutsbedrijven hier de kabel verzorgde konden we wel internet van @home krijgen, maar via Nutsbedrijven. Nadeel was dat we dus ook niet mee konden doen aan de aanbiedingen van @home omdat Nutsbedrijven er tussen zaten.
Dan kun je @home daar de schuld niet van geven, net zo kun je nu dus ook Ziggo daar de schuld niet van geven.

Het is vrij logisch dat je TV van Ziggo nodig hebt om daar naar te kunnen kijken. Als je geen TV Basis van Ziggo kunt krijgen omdat Cogas dat weigert en dat zelf wil leveren... tja... dan Cogas suxx.

Het is toch iets genuanceerder dan je hier neer schrijft.
Ik heb destijds Bij Ziggo het alles in 1 plus pakket aangeschaft, dus ik doe zaken met Ziggo.
Ziggo heeft contracten met Cogas de kabelaar en deze verzorgen "zogenaamd" de TV , echter het Digitale TV gebeuren wordt verzorgd door Ziggo en niet door Cogas die heeft alleen maar beheer over de COAX en glasvezels en wellicht het analoge gedeelte van TV

Als ik het PLUSPAKKET van Ziggo afneem, (een paar rot zenders meer a 9 euro per maand) dan werkt de App wel........

Aangezien de App gebasserd is op digitaal TV is Ziggo de manke poot en niet Cogas.

Ziggo hoeft alleen in mijn gegevens de rechten van TV aan te vinken en voila dan zal de app wel werken.

Alleen dat verdommen ze, vraag me niet waarom, maar komt tijd komt raad.

Toch lijkt het me neer te komen op wat ik schrijf.
Ik deed ook zaken met @home maar omdat hier Nutsbedrijven zat werd het toch door Nutsbedrijven geleverd omdat die de coax in beheer hadden.
Zo'n constructie zal er bij Ziggo ook zijn. Je doet dan inderdaad zaken met Ziggo maar die zit ook aan die contracten vast.

Wat ik echter niet begrijp is waarom de App dan niet werkt op gewone TV Digitaal basis, want die zou je wel moeten hebben en daar is Ziggo dan wel voor aan te spreken inderdaad. Bij mijn weten is die app normaliter niet beperkt tot het TV Pluspakket.

Cogas antwoord op mijn vraag waarom de app niet werkt

Bedankt voor uw reactie via onze website.

Gisteren is er een overleg geweest tussen Cogas en Ziggo, betreffende de Ziggo App

om uit te zoeken waarom de App niet werkt in het Cogasgebied. Zowel Cogas als Ziggo

gaan uitzoeken waar dit aan ligt en wij hopen binnenkort met een concreet antwoord

te kunnen komen.

Hopende u op deze wijze van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

En als ook dit probleem weer tot een oplossing komt, waar we wel vanuit gaan, dan passen we de aanhef van dit topic ook even aan. ;)

@TheMatrix, er zijn meer klachten geweest omtrent dit probleem en men is gaan zoeken en het probleem gaan oplossen.
Als het goed is zou het nu moeten werken, wel even eerst verwijderen en opnieuw installeren. Daarna moet het werken.

Bedankt BT , ik heb vergeten te melden dat een week geleden er inderdaad een updaet beschikbaar was.

Moest wel even mijn Samsung tablet unrooten . Maar het werkt uitstekend nu ook in het Cogas gebied

Topic kan gesloten worden en de titel mag Freggel 1 aanpassen

Ja grapjas!

Maar mooi om te horen dat het w?l werkt.

Titel is aangepast, maar op slot gooien doen we niet. ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan