zijn er nog comp expers wakker

G

gogo

ik heb een keer op laurals page geklikt op die spam die in beeld komt volgens mij installeert die een inbelverbinding naar een heet sex nummer.
Gelukkig greep norton in, maar dat kreng blijft actief elke keer als ik naar laurals site ga dan zegt norton weer dat een script zich wil installeren op mijn comp en dat ik nee moet zeggen wat ik ook uiteraard doe, het probleem is echter dat hij dan ook de site sluit zodat ik er niet meer op kan.
Ik heb alle cookies al verwijderd maar het blijft gebeuren weet jij een oplossing

gogo

Als je XP hebt geinstalleerd is het misschien mogelijk de "vorige" werkende versie terug te zetten.

Ook is het mogelijk dat je last hebt van Pestware.Ga voor meer details naar http://www.pestpatrol.com/
daar kun je een demo ophalen.

Wie weet

Ben wel gewaarschuwd dat Pestware nogal een beetje vreemde beslissingen neemt maar je kunt jouw probleem misschien hiermee uitfilteren.

Succes

Probeer het eens om javascript en eventueel andere plugins uit te zetten. Gooi niet alleen de cookies weg, maar ook de rest wat er allemaal opgeslagen staat. De hele cache dus. Vaak te vinden in de browser in een click-and-go scherm. En anders even de cache van de browser op schijf opzoeken en leeg gooien.

Ook een vrij eenvoudige oplossing: ff kijken hoe het ding heet, en dan zoeken naar bestanden met dergelijke naam...:
dial exe
(zonder . eventueel met een *retje)

G

1 anti viezigheid pakketje is niet genoeg.
Helaas.
Download es ad aware en spybot seach&destroy.
Heel ff met google zoeken en je hebt ze te pakken.
Dat zijn gratis programma's die met goede regelmaat een update krijgen en die speciaal voor deze zooi bedoeld zijn.
Het enige dat je kan weerhouden zou zijn dat je een langzame inbel verbinding hebt waardoor er tijdens het downloaden van deze programmaatjes (en ev entueel updates) kostbare tijd verloren gaat.
Als je die programma's hun werk laat doen, zul je versteld staan van de hoeveelheid gevonden rotzooi.
Wanneer je geen modem meer in je pc hebt kan een dialer niet veel meer, maar er is niemand die zulke zooi graag op zn puter heeft.

Ik heb de meaya popup killer nog altijd draaien die normaliter toch heel vaak die installatiepopups killed.
Er zijn ook nog betere die gewoon scriptjes afstoppen, maar helaas houden die vaak ook bepaalde andere zaken tegen die je wel weer nodig hebt.

Een combinatie van een goede popupkiller en spybot search & destroy (regelmatig eens draaien) daar kom je al een heel stuk verder mee.

Pestpatrol geeft naast de vreemde beslissingen ook nog foutieve meldingen. Heb het ding hier geprobeerd en eerlijk gezegd, gezien de fouten die het ding maakt en vreemde beslissingen noem ik dat persoonlijk toch eerder een afrader.
Maar als niets helpt kun je het altijd eens proberen, zoals Matrix al zei moet je dan wel heel goed opletten wat je precies door het ding laat weggooien.

De nieuwste Google toolbar vangt nu ook alle popups af en ik ben hierover uitermate tevreden.

Heb ik ook iets van gehoord ja, maar ik dacht ook iets gelezen te hebben dat google de support daarvan zou stoppen of zoiets? Weet het niet meer zeker.

Bij het uitbrengen van SP2 zou ook IE een ingebouwde popupkiller hebben, ben eens heel benieuwd hoe die van M$ er gaat uitzien, zeker alle popups blokken behalve die van MS. :)

Originally posted by the matrix
De nieuwste Google toolbar vangt nu ook alle popups af en ik ben hierover uitermate tevreden.
Is dat de reden dat ik nooit van die dailers heb?
Met linux heb ik autom. de popups uit staan.
En ik hoor zo vaak dat mensen hem perongeluk hebben geinstalleerd... maar ik zie ze zelfs nooit...

G

Ik heb de google popupkiller aangezet en nu heb ik geen last meer van dat script waar norton me voor waarschuwd.
Alleen moet er toch wat op een slinkse manier op mijn schijf staan
ik hoop dat nog te vinden met jullie tips ik ga ermee aan de gang
bedankt voor de reply's

gr gogo

Wil alleen even voor de duidelijkheid zeggen dat die pop up van Laurals beslist geen dialer of wat dan ook bevat.

Het is een normale pop up die je gewoon kan sluiten en op nee moet klikken.

Dit is gewoon een soort van banner die de hosting ed betaald voor Laurals.

Heb hier over contact met hem gehad en hij vertelde mij exact hetzelfde,, is alleen een pop up en geen dialer of wat dan ook.

Als ik hier op mijn werk naar laurals ga krijg ik die 2 pop ups ook,, zeg dan gewoon nee op die beveiligingswaarschuwing en dan kan je die Sfondi pop up over wallpapers ook gewoon sluiten.
Daarna heb je er geen last meer van als je over zijn site surfd.

Jack je hebt die popup van die wallpaper en die andere
Die laatste klikte ik aan omdat ik te snel aan het surfen was die wou toen gelijk een script op mijn comp zetten volgens norton
Ik heb dat uiteraard geweigerd maar er is toch iets op komen te staan ik heb met ad aware mijn schijf gescant en verwijderd wat hij vond maar zodra ik nu naar de site van laurals ga begint mijn modem in te bellen op een nummer.
Als iemand nog tips heeft zijn die welkom dat word weer een middag met xp stoeien
systeem herstel werkt bij mij niet helaas

gogo

als ik de coogle toolbar aanzet om popups te verwijderen dan gaat alles goed en heb ik nergens last van dan krijg ik ook geen waarschuwing van norton dat er een script op mijn comp wilt plaats nemen
het zit me alleen niet lekker dat de comp uit zich zelf ergens begon in te bellen, houd in dat ondanks dat de popupkiller iets blokkeert er toch ergens iets op mijn schijf staat.

gogo

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan