Zijn er Roemeense zenders hier te ontvangen.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
53
Punten
48
Leeftijd
80
Via PM krijg ik de vraag of er Roemeense zenders hier te ontvangen zijn en wat daar voor nodig is van ons nieuwe lid @hj stoffers eerst welkom op het board.

Omdat het een doodnormale vraag is die beter op het forum behandeld kan worden omdat hier meerdere het lezen en ook kunnen antwoorden zal ik het hier beantwoorden en niet via PM of email.

Het antwoordt is dan dat je zelfs een enorme keus hebt hier hebben we alleen CanalDigitaal in Roemenie heb je zelfs keus uit vijf providers die hier allemaal goed te ontvangen zijn dus ik zou zeggen probeer eerst een keus te maken uit,

Akta met 55 kanalen.

Boom met 80 kanalen.

Dolce TV met 92 kanalen.

Focussat met 72 kanalen.

Digi TV met 214 kanalen

Dus ik zou zeggen maak een keus dan proberen we later hoe groot je schotel ongeveer moet zijn voor de betreffende provider.

Smartkaart en eventueel ontvanger zul je door familie daar moeten laten lopen abonnements geld zul je een Roemeense bankrekening en adres voor nodig hebben. :)

Bedankt dat je dit doorzet naar het forum Aart44.(Y)

Want beste nieuwe leden... de bedoeling van het forum is net informatie met elkaar uitwisselen.

Als men de vragen op het forum stelt, dan is er tenminste ook weer kans dat mensen die later dezelfde vraag hebben, al enige antwoorden kunnen terugvinden.

Het overgrote nadeel van een pm uitwisseling is dat je dit dan niet hebt, en buiten dat maar 1 persoon aanspreekt terwijl je op een forum de hulp kunt verwachten van meerdere mensen.

Daarnaast steunt men het forum door de vragen publiek te stellen en niet prive!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan