Zo maar

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
lopen twee vriendinnen in de stad kom die eene vriendin haar vriend tegen met een mooie bos bloemen.zeg ze tegen haar vriendin nou moet ik weer vanavond met mijn benen wijd. wel zegt die ander vriendin heb je geen vaas dan

Een gelikte verkoper komt veel te vroeg te overleiden. In zijn leven was hij het schoolvoorbeeld van een snelle vertegenwoordiger, veel beloven weinig geven.
Hij komt bij de hemelpoort, zegt petrus tegen hem: Ik weet niet wat ik met jou aan moet ik laat jezelf maar kiezen. je mag in de hemel en in de hel 3 minuten kijken en dan moet je zelf maar kiezen
Eerst gaat hij naar de hemel. Keurig netjes maar een beetje gesapig
Als hij in de hel aankomt schrikt hij zich wezenloos, iedereen neukt feest danst en zuipt. Hij kiest voor de hel. Als hij voor de tweede maal de hel binnenkomt is het niet meer wat het was, iedereen sjouwt met zware stenen, er branden overal vuren, Hij naar de Duivel toe: weet je wat die zei?

Eerst was je prospect nu ben je klant!!!

Sam doet eens mee aan een prijsvraag van het WNF, en waarempel hij wint een geheel verzorgde safari naar Kenia.
Enfin, Sam vertrekt naar Kenia.
Als hij op de eerste dag door het bos loopt hoort hij ineens een gekerm van jewelste, hij loopt op het geluid af en ziet daar een olifant liggen.
De olifant kermt het uit, en Sam vraagt hem wat er aan de hand is. "Nou",zegt de olifant,"Ik heb een splinter in m'n poot, zou je 'm er niet effe voor me uit willen halen". "Geen probleem", zegt Sam en hij trekt de splinter bij de Olifant uit z'n poot.
"Oh",zegt de Olifant,"Je hebt me zo'n grote dienst bewezen, ik zal ook wat terugdoen.
Je mag iedere dag als je hier bent bij mij op m'n rug. Dan kun je alles mooi overzien, mooie foto's schieten enzo".
Zo gezegd zo gedaan, Sam maakt de mooiste foto's, maar aan alles komt een eind en zo ook aan de safari van Sam, samen met de olifant gaat hij naar het vliegveld en er volgt een emotioneel afscheid.
Sam stapt in het vliegtuig en ziet door het raampje de olifant staan. De olifant begint luidt te trompetteren, maar het vliegtuig vertrekt. Thuisgekomen verteld Sam zijn schitterende verhalen en laat de foto's zien.

Drie en een half jaar later moet Sam voor de zaak naar Londen. Als hij daar door stad loopt ziet hij een affiche: "staatscircus Moskou bezoekt Londen".
"Nou", denkt Sam,"Dat lijkt me wel wat". En hij koopt een kaartje.
Als de voorstelling een half uurtje bezig is begint de olifanten-act.
Een voor een komen de olifanten binnen, en EEN olifant kijkt Sam direct aan en Sam kijkt terug. De olifant loopt naar Sam toe, Sam komt de olifant tegemoet. De olifant tilt sam met z'n slurf op, legt hem op de grond en stampt hem hartstikke dood.
En nou vermoed men, maar weet men niet zeker dat het een andere olifant is geweest

zit de moeder van jantje zn kamer op te ruimen ziet ze opeens dat jantjes konijn flappie dood is ze schrikt zich rot en weet even niet hoe ze dit aan jantje moet vertellen. jantje komt thuis zegt zn moeder: 'jantje flappie is dood." zegt jantje:'" o dat geeft niet hoort erbij" en jantje gaat naar boven even later komt ie huilend beneden:" mamma flappie is dood" " dat zei ik al jantje!" zegt zn moeder zegt jantje ":" maar ik dacht dat je pappie bedoelde!!"

Komt een man bij de dokter en vraagt "Dokter, kunt u niet zorgen dat ik AIDS krijg?" Dokter: "AIDS krijg ?, hoezo dat?, u wilt toch niet ellendig ziek worden ?" Man: "Nee dat niet, maar als ik dan weer met de buurvrouw naar bed ga, gaat zij weer met de melkboer naar bed, de melkboer zijn vrouw doet het met de overbuurman, die zijn vrouw weer met de tuinman, en die klootzak moet ik hebben, want die neukt met mijn vrouw!"

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan