Zoek webspace.

B

blokr

Ik ben op zoek naar een gratis webserver waar ik een aantal foto's en file's kan neerzetten. Tot nu toe wyger gebruikt, maar zover ik kan zien is daar de server down. Wie weet er nog eentje?

Stja,, je kan megaone of lycos proberen,, maarja files zijn illegaal dus altijd kans dat je site ineens offline ligt.

Anders eens bij spectraweb of sat key proberen,, maar die zijn niet altijd gratis.

Ehhh, sorry, maar dat soort files bedoelde ik dus niet, haha!! Ik zoek gewoon ergens een stukje webspace waar ik in een simpele directory een stuk of wat foto's en tekstfile's kan plaatsen, om van daaruit te kunnen linken naar andere site's.

Zou kunnen, maar een testje via gmail en hotmail werkt niet. Via hotmail kan ik geen link van een foto plaatsen. Via gmail wel, maar die werkt niet.

Via gmail werkt toch, nog bedankt voor de eenvoudige maar goede tip!

Het gaat als volgt:

Je stuurt een mailtje naar je gmail adres met in de bijlage een fototje, mailtje openen, naast de foto op view klikken, op de foto rechter muisknop, eigenschappen en dan het www adres naar een webpagina slepen. Het mailtje uiteraard niet verwijderen, anders ben je je linkje kwijt!

werkt niet echt,,zogauw de tijdelijke internet bestanden verwijdert zijn is het plaatje/foto ook niet meer zichtbaar.

De tijdelijke internet bestanden staan op je eigen PC, de plaatjes heb je op een aparte mailserver neergezet. Vraag me alleen af of ik nou de enige ben die de plaatjes kan bekijken waar ik zelf naar link...

Ik ben inderdaad de enige die de foto's kan bekijken. Anderen zien alleen een stipje. Hier was ik al bang voor. Gelukkig werkt de webserver weer, waar ik de foto's had gestald!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan