zoveel combinatis geprobeerd met strong 8100 maar niets werkt, wie weet de oplossing?

R

rat2002

Ik heb al vele firmwares geprobeerd in combinatie met een zenderlijst en fun files maar tot nu toe werkt er niets, wie weet er een werkende combinatie en wat moet ik doen???

Het is een strong 8100!!!!

Al bij voorbaat dank voor de evt. oplossingen....

Ik ben gisteravond ook aan het vogelen geweest met een 8100 en deze combi van de site van luxsat.tk werkte:

SRT 8100 MC 4000 VIA OK ITAL (firmware)

Luxsat 6in1 for Strong V9b/c/f (files)

Settingslijst die ik gebruikte was er 1 van Marc Z.

Met hartelijke dank aan beide heren!!!!!

@inca

heb je voor mij een link of een homepage waar ik die zenderlijst van mark kan downloaden.......

@dadaman...

Bij mij werkt er geen 1 file.... zit nu te twijfelen of ik de files wel goed op het kaartje zet. Mijn topfield 4000 heb ik nog steeds geen problemen mee, daar schrijf ik met beide schrijvers (masteraIII en universel programmer) de files probleemloos mee.

@allemaal

Wie o wie heeft er een oplossing, ik begrijp er geen bal meer van...

probeer maar eens de rebel multicam nl. v2
voor de 8100 en de luxsat sx file 6in1
draait hier zeer goed zowel op fun als orgn.s2 kaart

gr metropar

jullie lopen achter,

de beste combinatie voor een 8100 op dit moment:

firmware: SRT8100FULLMulticam_EDV2
settinglist: CH8100_4000V4a (1000 werkende kanalen)
files: emtec (eerlijk gezegd heb ik nooit de luxsat)

de firmware kun je vinden:

http://dvb-upload.com/files/2003.09.02/SRT8100FullMultiCAM_EDv2_spanish.zip

de kanalenlijst:

http://www.s4a.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Number=393953&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

ned kanalen 1..20 irdeto (funkaart)
ned kanalen 1024..1060 seca2 kaart

astra1,2,3 hispa, sirius kanalen werken

EPG nl,fr,ita,pol werkt.

seca2 werkt erg goed incl updates. wel menu optie EMM blokker op NO zetten.

bovenstaande is mijn huidige configuratie en naar mijn mening de beste voor de 8100 op dit moment.

greetz
mghibli2

Ik heb met de strong 8100 helemaal geen beeld als deze via mijn diseqc-rotor zit aangesloten,ik krijg dan alleen maar een rood puntje.....

Als ik de strong direct op de lnb aansluit gaat het wel goed.

Mzzl!!

Hoi rat,
Nog bezig met de strong 8100 ;)
Hier nog helemaal geen last met de orginele of cloon alles werkt als een speer ;-))
Groeten Ben bye bye ;)

weet niet wat ik dan verkeerd doe, maar de firmware en de zenderlijsten krijg ik er probleemloos in, met org. kaart wel abb. info maar met een fun niet... zou het daar aan liggen dat ik de file verkeerd schrijf???? Ik laad de file met chipcat of met cardpro, ook heb ik het geprobeerd met cardwriter, bij alle programma's schrijf ik de interne eep. mee maar iedere keer geen abb.gegevens??? Iemand daar een oplossing voor??? Ik heb het idee dat het maar een kleinigheidje is maar ik zie het even over het hoofd......

is je funkaart niet kapot? of heb je verschillende geprobeerd.

gr blokker

heb er verschillende geprobeerd, op de topfield werkt het wel gewoon dus kaart is zeker niet kapot. Heb er 7 geprobeerd dus 7 kapotte lijkt me wel heel sterk.......

Zeg Rat,

Je moet wel ff kijken wat voor codering er ingesteld is. Ik zou zo ff niet weten waar dat zit maar standaard staat het op seca en daar moet je ff irdeto van maken en dan werkt de door mij genoemde combi gegarandeerd!!!

Succes!

@inca

Dat snapte ik ook al wel maar in ieder geval bedankt, maar die combinatie werkt ook bij mij niet hoor......

alles veranderd en opnieuw de firmware er ingezet en spontaan doet ie het weer........ Dank jullie wel voor alle hulp....

Originally posted by rat2002
alles veranderd en opnieuw de firmware er ingezet en spontaan doet ie het weer........ Dank jullie wel voor alle hulp....

Groeten Ben bye bye ;)

te vroeg gejuicht, na een uur wel beeld geen beeld deed die vanmorgen helemaal niets meer, heb het vermoeden dat er iets kapot is maar ja wat???? Het vreemde is dat ie de enen keer wel abbonement gegevens laat zien en de andere keer weer niet..... terwijl er iedere keer dezelfde funcard inzit..... rararararararara.....

Ok dit is wat je moet doen,

Download de originele software van zeguers voor je 8100

die pomp je erin daarna de multicam nederland v2 en de settingslijst v3

staan op rebel

dan pak je de funfiles van luxsat sx

dan moet het werken

let wel op dat je geen oude funkaart gebruikt, heb zelf ondevonden dat die roze funkaarten problemen geven en dan bij abo info allemaal YYYYYYYYYYY tjes geven!

succes!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan