Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by jack
Om naar os1.06 te gaan moet je echt de 1.9 titanium progger gebruiken anders werkt het nooit.
Originally posted by lubas
En hoe vaak moet je proberen? Als ik wil stoppen dan alleen via CNTRL-ALT-DEL omdat hij nergens meer op reageert. Is dat normaal?
Lubas
Originally posted by lubas
Eerste probleempje opgelost; cntrl-alt-del niet meer nodig. Hij gaat nu steeds weer naar 1.05. Ik haal de kaart er niet uit, maar click gewoon weer op erase. Is dat juist of moet ik het programma afsluiten, de kaart eruit, er weer in, het programma opstarten en dan pas weer op erase clicken?
Lubas
Ja je moet alles afsluiten en op nieuw beginnen,, maar daar was je al achter,, soms duurd het gewoon te lang voordat die hem weer erased,, dan gelijk afsluiten en opnieuw proberen,, normaal moet die dat doen in 10 seconden,, maar proggie is wat hardnekkig af en toe.
Originally posted by SatOne
Zo, Alles loopt bij me perfect tot aan de laatste stap toe.
Maar als ik de volgende stappen doe
1. Disconnect the programmer
2. Connect the programmer.
3. Dan krijg ik dit
ATR : No ATR !
unsupported Titanium OS found.
Is dit wel erg ?
Zit de nieuwe update nu goed in de kaart ?
m.v.g.
Satone
Verdomd, de zon is ook in Polen opgegaan. Heerlijk.Originally posted by lubas
Bedankt Jack voor de support. Ik heb heel wat educatief werk verricht. Veel geleerd. Alleen is het in Polen donker. Gelukkig is het in Portugal licht. Morgen kijken of de zomer al begonnen is in het hoge noorden.
Lubas
Wat gebruik je dan,, met conax cam of de Mr moet je licht hebben overal
Inderdaad,, dat is alles met de magic,, mocht je een Mr hebben gaat het licht ook aan in portugal.
De MR doet het ook, alhoewel je dat niet op je zij zegt.Originally posted by lubas
Nee, met de mm is het licht. Dat zeg je trouwens zelf.
Lubas
Nieuwe van vandaag gebruikt,, met MM licht in portugal en polen
Met Mr,, ook licht in taqqie land.
Voor conax 4.00 conax gebruiken en dan licht op alle 3