- Waarderingsscore
- 1.191
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
De ATRAC compressie was en is verre van verkeerd, ik heb dan weliswaar geen ES maar jaren terug de MDS-JB940 QS gekocht in nieuwstaat en de opnamekwaliteit is absoluut beter dan MP3 320 kbps en zeker als er gebruik is gemaakt van een variabele bitrate. Zelf heb ik tussen een opname met ATRAC en FLAC nagenoeg geen verschil in kwaliteit kunnen ontdekken.Ik heb me laten verleiden om een minidisc speler van Sony, de MDS-JA20ES te kopen, eentje met 'wat werk' maar dat is intussen ook gedaan
Ik was helemaal vergeten hoe leuk speelgoed dit eigenlijk is, ik heb nog een stuk of 100 minidiscs met muziek erop liggen
Ondanks de ATRAC compressie zit er toch verrassend goed geluid in die dingen, niet te vergelijken met MP3 gepomp.....die compressie is toch echt wel duidelijk hoorbaar.
Dit is inderdaad een fijne combinatie en de AT-OC9 heb ik jaren terug op een gereviseerde Micro-Seiki DD-40 met o.a. Magnepan speakers gehoord, weet alleen niet meer welke versterker erbij hing, maar dat klonk echt geweldig.Ik gebruik het meeste een Micro-Seiki BL-51 met daarin een AT-OC9 gemonteerd die eigenlijk van alles wel lekker weg kan spelen
Dat is een serieuze versterker van weleer. Hij stond er om bekend dat deze zeer lastige luidsprekers kon aansturen..blijk in mijn werk hok ook een bijzonder ding te hebben...
Van Medevoort MA 110
Zonde om in je 'werkhok' neer te zetten, ik denk dat die dingen op MP nog wel rond de €350 doen.....blijk in mijn werk hok ook een bijzonder ding te hebben...
Van Medevoort MA 110
of is dit weer dusdanig oud dat het niet meer mee telt? lol