O, ik ging in de eerste instantie ook uit van clonen..... alhoewel een clone natuurlijk ook een mooie backup is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
SSD clonen is van nut als beide systemen zelfde hardware hebben. zijn beide systemen verschillend aan hardware dan is een backup aan te raden.SSD clonen is van nut als je op beide systemen hetzelfde wilt houden (dus ook 2 SSD's).
Laptop wordt opnieuw voorzien met minimale harddisk met vooral spelletjes voor de kleikids.alhoewel een clone natuurlijk ook een mooie backup is
Begrijpelijk dat een topic soms onbedoeld een wending krijgttJullie hadden het over clonen en daar reageerde ik op.
Als je een clone maakt heb je een backup, de originele schijf immers.zijn beide systemen verschillend aan hardware dan is een backup aan te raden.
Had ik wel gedaan. Je vroeg ook naar het verschil tussen clonen en overzetten, over het overzetten had ik al eerder gereageerd met dingen waar je rekening mee moest houden.En leest niet de historie.
(doe ik ook soms)
Ik heb het ooit zo geleerd:Als je een clone maakt heb je een backup, de originele schijf immers.
Bij overzetten (het originele plan) is een backup sowieso zeer aan te raden.
Hoe jij het geleerd hebt klopt ook wel.Ik heb het ooit zo geleerd:
Begrijpelijk, daarom is het ook goed het aan te houden zoals jij het geleerd heb.Een clone(Kloon) een backup noemen is persoonlijk voor mij verwarrend vandaar
Misschien denkt de pc dat ie van netwerk kan starten met die stick er in.Als ik de pc met die stick herstart. Dan start de PC niet op.
Sterker nog, dat zal wel moeten, want MBR ondersteund maar tot 2 TB, dus alles wat groter is moet GPT.Heb de schijf naar GPT veranderd en heb nu de 3 TB beschikbaar . Hoop dat w10 daar tegen kan .
Oei, ik hoop dat het een goede is dan. Want op Amazon worden ook Ali SSD's verkocht, daar blijken kleine USB stickjes in te zitten en kunnen proberen mee ontstaan. Of je kunt er niet 1 grote partitie van maken.Een onbekend merk SSD maar werkt gewoon.
Geen wifi kaartje? Die stick geeft waarschijnlijk een verkeerd signaaltje naar de pc, lijkt wel of de pc die ziet als een boot device. Wel vreemd. Daarnaast bij ons heeft nog nooit ene usb wifi stick voldaan naar behoren.Ik heb een wifi-usb stick.