Gisteren een gesprek gehad met een medewerker van Ziggo, als eerste een verhuisbericht doorgegeven omdat mijn ouders 15 april verhuizen naar een aanleunwoning.
Maar hij ging ook meteen even kijken hoe het met mijn abonnement er voor stond, want ik zei dat ik nog keek met een Cisco interactieve ontvanger, en dacht dat hij misschien voor mij meteen ook iets kon.
Nu bleek dat ik nog op een verouderd abonnement zit, en meer betaal dan het huidige pakket, het alles in 1, en dan het duurste. Het kan sowieso al ?2,- per maand goedkoper, en we krijgen in bruikleen de nieuwe Horizonbox, met alle toeters en bellen, ook een half jaar gratis het HBO-pakket.
My Prime zit in mijn abonnement gratis in het pakket, en het aanbod zou hetzelfde als Netflix moeten zijn, dus als dat zo is dan gaat Netflix er uit.
Freggeltje heeft binnenkort weer wat te stoeien, een zien hoe HBO-Go werkt tijdens dat half jaar gratis, en kijken wat er allemaal kan met de Horizon.
Even wat specs van die box:
Dit is de Horizon Mediabox
televisiekijken in HD-kwaliteit
live-tv pauzeren
onbeperkt films en series kijken via MyPrime
uitzending opnieuw starten met Replay TV
tot vier programma's tegelijk opnemen
Technische specificaties
?interne harde schijf: 500 GB
?aantal tuners: 6 tuners
?optische audio / SPDIF-aansluiting: ja, 1x
?DLNA-mediaspeler: ja
?afmetingen: 37,6 x 30 x 6 cm
?iTV retoursignaal: via intern kabelmodem
?SCART-aansluiting: per model verschillend*
?HDMI-aansluiting: ja, 1x
?USB-aansluiting: ja, maar niet actief
?component-aansluiting: nee
?ethernet-aansluiting: ja, 4x
?aan-/uitknop: ja, op achterzijde
?digitale radio: ja
* SCART-aansluiting is alleen aanwezig op het GW-7400-model. De GW-7401 heeft alleen een HDMI-aansluiting.
En het schijnt dat de hoogste snelheid van internet op korte termijn ook omhoog gaat, maar dat mocht hij eigenlijk nog niet vertellen...
Maar hij ging ook meteen even kijken hoe het met mijn abonnement er voor stond, want ik zei dat ik nog keek met een Cisco interactieve ontvanger, en dacht dat hij misschien voor mij meteen ook iets kon.
Nu bleek dat ik nog op een verouderd abonnement zit, en meer betaal dan het huidige pakket, het alles in 1, en dan het duurste. Het kan sowieso al ?2,- per maand goedkoper, en we krijgen in bruikleen de nieuwe Horizonbox, met alle toeters en bellen, ook een half jaar gratis het HBO-pakket.
My Prime zit in mijn abonnement gratis in het pakket, en het aanbod zou hetzelfde als Netflix moeten zijn, dus als dat zo is dan gaat Netflix er uit.
Freggeltje heeft binnenkort weer wat te stoeien, een zien hoe HBO-Go werkt tijdens dat half jaar gratis, en kijken wat er allemaal kan met de Horizon.
Even wat specs van die box:
Dit is de Horizon Mediabox
televisiekijken in HD-kwaliteit
live-tv pauzeren
onbeperkt films en series kijken via MyPrime
uitzending opnieuw starten met Replay TV
tot vier programma's tegelijk opnemen
Technische specificaties
?interne harde schijf: 500 GB
?aantal tuners: 6 tuners
?optische audio / SPDIF-aansluiting: ja, 1x
?DLNA-mediaspeler: ja
?afmetingen: 37,6 x 30 x 6 cm
?iTV retoursignaal: via intern kabelmodem
?SCART-aansluiting: per model verschillend*
?HDMI-aansluiting: ja, 1x
?USB-aansluiting: ja, maar niet actief
?component-aansluiting: nee
?ethernet-aansluiting: ja, 4x
?aan-/uitknop: ja, op achterzijde
?digitale radio: ja
* SCART-aansluiting is alleen aanwezig op het GW-7400-model. De GW-7401 heeft alleen een HDMI-aansluiting.
En het schijnt dat de hoogste snelheid van internet op korte termijn ook omhoog gaat, maar dat mocht hij eigenlijk nog niet vertellen...