- Waarderingsscore
- 746
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Vandaag mijn garagedag bladvrij gemaakt zat een zak vol onder de zonnepanelen. Met kunst en vliegwerk , is het prima gelukt. Truck was om een handveger aan een lange stok te ducktapen.
Was niet mijn idee maar een BEFEHL. Bladeren waaide constant op terras.
Nu had ik ook een netwerkkabel vanuit de overloop over de garage lopen . Die zit aan een aimesh router op overloop en gaat door de muur over het garagedak en aan het einde waar de bedrading van de zonnepanelen in garage gaan gaat ook deze kabel. Via een hub in de garage worden 4 camera's bedraad zodat die camera's niet iedere keer geklooi met Wi-Fi hebben.
Maar goed dit was de inleiding.
Die kabel lag los op garagedak, valt mijn oog op die loodflappen in de muur op garagedaknvan 15 cm op garagedak.
Het oog wil ook wat dus ik die kabel onder de loodflappen gedrukt .
Loodflap iets opgetild en kabel er ruim onder en loodflap weer op zijn plaats.
Niks mis mee zou je denken maar die loodflappen zitten er al 40 jaar en vertonen diverse scheuren .
Om nu die loodflappen te vernieuwen met die alternatieve rubberachtige alternatief lijkt me niet een klus voor mij en vrees als ik dit uitbesteed er een flinke hap uit mijn AOW gaat.
Nu zoek ik een oplossing om toch die 15 cm brede en 10 m lange strip op eenvoudige wijze met ietts te behandelen. En zeker lange tijd weersbestendig is > 5 jaar.
Moet gebeuren want sommige scheuren zijn gegarandeerd niet meer waterdicht.
Wie heeft een super idee. , Ducktape lijkt me niet iets met al die hobbels .
Was niet mijn idee maar een BEFEHL. Bladeren waaide constant op terras.
Nu had ik ook een netwerkkabel vanuit de overloop over de garage lopen . Die zit aan een aimesh router op overloop en gaat door de muur over het garagedak en aan het einde waar de bedrading van de zonnepanelen in garage gaan gaat ook deze kabel. Via een hub in de garage worden 4 camera's bedraad zodat die camera's niet iedere keer geklooi met Wi-Fi hebben.
Maar goed dit was de inleiding.
Die kabel lag los op garagedak, valt mijn oog op die loodflappen in de muur op garagedaknvan 15 cm op garagedak.
Het oog wil ook wat dus ik die kabel onder de loodflappen gedrukt .
Loodflap iets opgetild en kabel er ruim onder en loodflap weer op zijn plaats.
Niks mis mee zou je denken maar die loodflappen zitten er al 40 jaar en vertonen diverse scheuren .
Om nu die loodflappen te vernieuwen met die alternatieve rubberachtige alternatief lijkt me niet een klus voor mij en vrees als ik dit uitbesteed er een flinke hap uit mijn AOW gaat.
Nu zoek ik een oplossing om toch die 15 cm brede en 10 m lange strip op eenvoudige wijze met ietts te behandelen. En zeker lange tijd weersbestendig is > 5 jaar.
Moet gebeuren want sommige scheuren zijn gegarandeerd niet meer waterdicht.
Wie heeft een super idee. , Ducktape lijkt me niet iets met al die hobbels .