- Waarderingsscore
- 746
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Morgen worden 2 desktops van kleinkinderen hier gedropt.
Rede5n is dat 1 van hen.Heeft liggen klooien met verwisselen van harde schijven omdat iets niet werkte.
Nu zit ik met probleem dat ik zelf geen desktops heb en ik absoluut niet meer weet hoe ik dit moet aanpakken.
Wat heb ik allemaal nodig voor herstel?
2)wat heb ik nodig om w10 opnieuw te installeren.
Wachtwoorden??
Activatie
Pff help .
Het begon dat 1 pc bleef rebooten. Daar is van alles gedaan om dat te reparenren totdat deze niet meer wilde opstarten.
Vervolgens is de harde schijf van pc 2 in pc 1 gestopt hielp ook niet en na terugzetten in pc2 ook niet meer op te starten.
Heb ik hun password nodig of kan ik proberen de w10 erop nieuw op te zetten.
Dat krijg je als je overgestapt bent naar ipad dan raak je de kennis vlot kwijt.
Rede5n is dat 1 van hen.Heeft liggen klooien met verwisselen van harde schijven omdat iets niet werkte.
Nu zit ik met probleem dat ik zelf geen desktops heb en ik absoluut niet meer weet hoe ik dit moet aanpakken.
Wat heb ik allemaal nodig voor herstel?
2)wat heb ik nodig om w10 opnieuw te installeren.
Wachtwoorden??
Activatie
Pff help .
Het begon dat 1 pc bleef rebooten. Daar is van alles gedaan om dat te reparenren totdat deze niet meer wilde opstarten.
Vervolgens is de harde schijf van pc 2 in pc 1 gestopt hielp ook niet en na terugzetten in pc2 ook niet meer op te starten.
Heb ik hun password nodig of kan ik proberen de w10 erop nieuw op te zetten.
Dat krijg je als je overgestapt bent naar ipad dan raak je de kennis vlot kwijt.
Laatst bewerkt: