A
aydinsport
ik heb ook cardpro met mutipro en het klopt het werkt perfect maar deze keer toch echt niet heb natuurlijk de readme file gelezen en daar stond met os 1.03 met het banaantje heb dat gedaan en heel vreemd in het begin draaide hij prima toen begon het plotseling met freezes toen dacht ik bij mezelf ik ga hem even naar 1.06 zetten kijken of ie dan freezes geeft nou naar 1.06 zetten lukte dus niet meer toen ging dus even op ondezoek uit blijkt dat het bij een heleboel mensen zo is dat wil niet zeggen dat ik mod daar de schuld van geef ik ben allang blij dat hij die files beschikbaar stelt maar kan het niet zo zijn dat ie een keer een foutje heeft gemaakt nog een keer overigens er staat dus dat je het met 1.03 het filetje moe laden maar met 1.06 werkt ie bij mij tot nu toe perfect en dat is natuurlijk ook weer thanks to mod maar het blijft wel vreemd dat er geadviseerd word op 1.03 maar bij mij werkt ie op 1.06 ik heb hem dus in een mr 1100 zitten receiver is een technosat pvr100 (topfield 4000)