Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ben je verhuisd dan? Ik dacht dat jij een paar minuten verderop wonen (lees: meer dan 80 km minimaal).een bekende 'buurtgenoot' op bezoek ga,
Haha!, Nee je hebt het goed, maar ik kom zelfs regelmatig langs jouw woonplaats.Ja ik weet dat je buurtgenoot van freggel1 bedoelde, maar ik dacht dat je nog altijd een km of 80 van freggel1 af woonde.
Geen idee dat je zo dichtbij zat.
Oh als je wilt mag je ook rustig dan bij deze B even langs koffie doen hoor. Kun je gelijk kennis maken met de woefers, die vinden nieuwe gezichten ook leuk.Ik heb een paar projecten bij jou over de grens, vandaar.
De aardlekschakelaars blijven nu wel open staan?De lekspanning ligt bij het oud ijzer, en ik heb vandaag een nieuwe Bosch aangeschaft.
Dat ga ik zeker in gedachte houden!Oh als je wilt mag je ook rustig dan bij deze B even langs koffie doen hoor. Kun je gelijk kennis maken met de woefers, die vinden nieuwe gezichten ook leuk.