Kilroy
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 14
Dit jaar zijn er weer een stel afleveringen gepost van de Duitse serie "Stars der Schiene".
Dit is een heel mooie Duitse DVD serie waarin Duitse treinen belicht worden oud zowel als nieuw dus elektrisch, diesel of stoom.
Veel worden/werden ook geexporteerd dus je zag ze ook buiten Duitsland en bovendien kunnen tegenwoordig veel op meerdere spanningen rijden.
Het is natuurlijk wel in de Duitse taal maar het commentaar is wel uit te zetten.
Ik neem aan dat er nog geen vertalingen zijn.
Een tijd geleden heb ik er eens wat gedownload en ze zijn best goed.
Maar schrik niet, er zijn 76 afleveringen!!
Die zijn allemaal pakweg een jaar geleden gepost geworden dus je moet kiezen.
Zoeken naar "Stars der Schiene" of "Baureihe".
Ze zijn niet gepost in de groep a.b.multimedia.rail waar wel veel ander spul staat.
Dat is echter vaak Engels en Nederlandse subtitle zul je weinig vinden.
Baureihe is dus het type en je vindt het door te googelen naar "Baureihe xx" zodat je niet blind bezig bent.
Grtz.
Dit is een heel mooie Duitse DVD serie waarin Duitse treinen belicht worden oud zowel als nieuw dus elektrisch, diesel of stoom.
Veel worden/werden ook geexporteerd dus je zag ze ook buiten Duitsland en bovendien kunnen tegenwoordig veel op meerdere spanningen rijden.
Het is natuurlijk wel in de Duitse taal maar het commentaar is wel uit te zetten.
Ik neem aan dat er nog geen vertalingen zijn.
Een tijd geleden heb ik er eens wat gedownload en ze zijn best goed.
Maar schrik niet, er zijn 76 afleveringen!!
Die zijn allemaal pakweg een jaar geleden gepost geworden dus je moet kiezen.
Zoeken naar "Stars der Schiene" of "Baureihe".
Ze zijn niet gepost in de groep a.b.multimedia.rail waar wel veel ander spul staat.
Dat is echter vaak Engels en Nederlandse subtitle zul je weinig vinden.
Baureihe is dus het type en je vindt het door te googelen naar "Baureihe xx" zodat je niet blind bezig bent.
Grtz.