- Waarderingsscore
- 746
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Hoi
Ik heb een clone dreambox 800se HD cable uitvoering
Ding werkt naar behoren , maar wil wat stoeien met verschillende images
Het opsporen van clone images is geen probleem.
Waarmee ik zit is dat als ik naar zenders wil zoeken bij een verse image.
Ik de keuze heb uit een
1)vooraf geinstalleerde zenderlijst (en die heb ik niet en is niet beschikbaar)
2) automatisch zenderzoeken
3) handmatig zender zoeken
kies ik voor 2 automatisch zoeken dan vliegen de frequenties voorbij en worden er flink wat gevonden.
Vervolgens gaat hij scannen en vindt er slechts 74 , dat is 30% van het totaal. bij andere images precies hetzelfde aantal wat gevonden wordt.
Nu heb ik wel een komplete zender (Cogas 9004) bestand die ik erin kan pompen , en ik heb de een cable.xml bestand van 9004 , waarin alle transponders ztten
Wat ik met dat cable bestand kan doen en waar ik die neer moet zetten geen idee
Hoe kan ik de komplete zenderlijst vanuit de ontvanger laten inlezen??
Snap er geen fluit van, Overigens is de zenderkeuze instelling bij de verschillende images allemaal hetzelfde.
Wie heeft hier verstand van, het is cable maar lijkt verdomd veel op satellliet gebeurer (zelfde image maar dan gehackt voor een clone)
Ik heb een clone dreambox 800se HD cable uitvoering
Ding werkt naar behoren , maar wil wat stoeien met verschillende images
Het opsporen van clone images is geen probleem.
Waarmee ik zit is dat als ik naar zenders wil zoeken bij een verse image.
Ik de keuze heb uit een
1)vooraf geinstalleerde zenderlijst (en die heb ik niet en is niet beschikbaar)
2) automatisch zenderzoeken
3) handmatig zender zoeken
kies ik voor 2 automatisch zoeken dan vliegen de frequenties voorbij en worden er flink wat gevonden.
Vervolgens gaat hij scannen en vindt er slechts 74 , dat is 30% van het totaal. bij andere images precies hetzelfde aantal wat gevonden wordt.
Nu heb ik wel een komplete zender (Cogas 9004) bestand die ik erin kan pompen , en ik heb de een cable.xml bestand van 9004 , waarin alle transponders ztten
Wat ik met dat cable bestand kan doen en waar ik die neer moet zetten geen idee
Hoe kan ik de komplete zenderlijst vanuit de ontvanger laten inlezen??
Snap er geen fluit van, Overigens is de zenderkeuze instelling bij de verschillende images allemaal hetzelfde.
Wie heeft hier verstand van, het is cable maar lijkt verdomd veel op satellliet gebeurer (zelfde image maar dan gehackt voor een clone)