1 april

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
196
Punten
63
Leeftijd
57
Zoals sommige mensen wellicht weten hebben de modjes van Duckforum ons flink beet genomen. (mij in ieder geval wel).

Normaal ben ik op mijn hoede met 1 april maar ik dacht dat er na een update van BT misschien iets fout was gegaan en dat BT misschien iets was vergeten om aan of af te vinken. Waardoor het mod gedeelte opeens open was.

Modjes goed gedaan! Ik ben er met open ogen ingetuind.

;)
Nr.10

Wij jou te pakken gehad? :biggrin:

Dan heb je het echte modforum zong niet gezien... ;)

Ik lees er voor de rest weining over en ik ga echt niet geloven dat ik de enige ben. Verder zag ik een reactie van BT dat er maar een paar reacties waren dat het open stond.

Kijk die zijn er dus echt ingestonken.

;)
Nr.10

Nummer10 zei:
ik ga echt niet geloven dat ik de enige ben;)
Nr.10

Zeker niet de enigste;)
Had het kunnen weten he, BUT you never Know:biggrin::biggrin:

Er zijn er zeker meer geweest. Er waren inderdaad 3 email reacties.
Om de zaak wat geloofwaardiger te maken had ik de update speciaal uitgesteld tot die nacht en al van tevoren al aangegeven. Ook wat overdrevener dan daadwerkelijk plaats vond.
En daarna ook nog een kwaad bericht gepost in het "modforum" dat ik boos was dat er het nodige mis was gegaan.

Want er was helemaal niks met een databasefix, het was slechts een kleine versie upgrade, werkje van 10 minuten feitelijk.
Maar het maakte het wel des te geloofwaardiger want er kan iets mis gaan met een upgrade of wijziging en in het verleden is er ook wel eens wat mis gegaan.

Was ook wel grappig om te zien trouwens. Je leest er weinig over maar er zijn er echt wel meer in getrapt. Het modforum stond nog geen 5 minuten open want ik was nog niet uitgelogt na het open zetten, toen zat er al eentje in te neuzen. Het bestand wat er stond "voor de mods" is ook diverse malen gedownload. Wij weten dus toch wel beter.:biggrin:

Maar het is toch wel leuk om nu ook andere reacties te lezen van mensen die er toch ingetrapt waren.:)

Tuurlijk weten jullie beter.

Niet zolang geleden heb jij mij nog geholpen met een IP adres. Daardoor snap ik er weer wat meer van en ben ik ervan overtuigd dat jij ze met naam en toenaam kan aanwijzen.

Maar ik vond de 1 april grap geslaagd.

Zelf heb ik verleden jaar een leuke gedaan met de bezoekers van het zwembad. Hiermee hebben we toen als zwembad de krant gehaald omdat de mensen brieven gingen schrijven omdat ze het er niet mee eens waren dat ze vanaf 1 april verplicht waren met een badmuts te gaan zwemmen.

Helaas had de plaatselijke sportzaak dozen vol badmutsen ingekocht maar het was dus 1 april.

;)
Nr.10

Hehehehe... vond ik ook al, Jaco1. Leuk idee van onze moderator.:)

Helaas had de plaatselijke sportzaak dozen vol badmutsen ingekocht maar het was dus 1 april.
Hahahaha... die is ook erg leuk. En die sportzaak.... tja da's wel jammer maarja, met zo'n datum moet je toch altijd de boel een beetje in de gaten houden.:biggrin:

Ik was ook de lul klasse modjes ...

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan